English

نخستین نشست کارشناسی و هماهنگی افتتاحیه ارزیابی HSE در شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان

این نشست با حضور مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان و مدیران این شرکت ترتیب یافت و اهداف اصلی اجرای پارامترهای HSE، ﺣﻔﻆ و ارﺗﻘﺎ ﺳﻼﻣﺖ ﻧﻴﺮوی انسانی، ﺣﺬف ﻳﺎ ﺑﻪ ﺣﺪاﻗﻞ رﺳﺎﻧﺪن ﻋﻮاﻣﻞ مؤثر در اﻳﺠﺎد ﻣﺨﺎﻃﺮات و ﺣﻮادث ﺑﻬﺪاﺷﺖ، ایمنی و محیط‌ زیست در آن مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

نخستین نشست کارشناسی و هماهنگی افتتاحیه ارزیابی HSE در شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان
به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان

، محمد کریمی مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان در این نشست با بیان اینکه شاخص‌های HSE در شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان فراتر از متوسط‌های کشوری مورد توجه است و اعمال شده اظهار کرد: ﺑﺎﻳﺪ ﺗﻮﺟﻪ داﺷﺖ ﻛﻪ ﺗﺤﻘﻖ اﻫﺪاف برنامه‌ها و طرح‌های HSE در سایه ﺗﻌﻬﺪ و رﻫﺒﺮی ﻣﺪﻳﺮان ارﺷﺪ میسر می‌شود.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان با اشاره به اینکه با شتاب گرفتن حضور شرکت‌ها اعم از شرکت‌های برق منطقه‌ای، مدیریت تولید و توزیع نیروی برق و همچنین حضور مشاورین مختلف در اجرای پروژه‌های مجموعه صنعت برق، اهمیت استقرار فرهنگ HSE در این صنعت کاملا مشهود است ادامه داد: HSE (Health, Safety, Environment) علم و هنر تأمین سلامت و ایمنی کارگران، حرف تازه‌ای در برابر عوامل زیان‌آور محیط کار است و تلاش دارد تا فرد شاغل در کارهایی که متناسب باقابلیت‌های جسمانی و روانی اوست، مشغول به کار شود.

کریمی یاد آور شد: هدف اصلی از تشکیل این ساختار به حداقل رساندن آسیب‌های وارده به انسان، تجهیزات و محیط زیست است. این مهم تنها از طریق وضع و به کارگیری قوانین و مقررات صحیح و شفاف و همچنین وجود ساختار مدیریتی برای کنترل فرآیندها میسر خواهد بود.

در ادامه این نشست عنوان شد صنعت برق به عنوان عرضه کننده مجموعه مهمترین خدمات به شهروندان، همیشه نیازمند توسعه متناسب با رشد جمعیت است. شکل اجرای پروژه‌ها در توزیع برق به گونه‌ای است که با ایجاد عوارض سطحی همراه است. علاوه بر ایجاد مخاطرات ایمنی و بهداشتی، تبعات زیست محیطی پروژه‌ها را نیز باید در نظر داشت. از این رو واضح است که رعایت قوانین HSE در صنعت برق تا چه حد اهمیت دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه