سرخط خبرها
  • مهدی مهدوی‌کیا و جرج وه‌آ در ورزشگاه دیدار ایران و بلژیک
  • تایوان؛ غول هوش مصنوعی جهان
  • از میناب تا جام جهانی؛ حضور کودکان میناب روی سکوهای جام جهانی
  • اهدای پرچم گنبد حرم مطهر حسینی، برای تکریم و بدرقه پیکر رهبر شهید
  • وزیر اقتصاد: مبلغ کالابرگ دهک‌های پایین حتما متناسب با تورم افزایش می‌یابد
  • حمایت هوادار مکزیکی از تیم ملی ایران در ورزشگاه سوفای لس آنجلس
  • وزیر اقتصاد: افزایش رقم قیمت کالا برگ ویژه ۶ دهک پایین جامعه
  • انهدام مهمات عمل نکرده دشمن در بندرعباس
  • عصبانیت ترامپ از نتانیاهو
  • عضو کمیسیون کشاورزی: قیمت آب افزایش می‌یابد
  • آینده ونس به صلح با ایران گره خورد
  • سرمربی بلژیک: برای شکست دادن ایران باید با صد درصد توان‌مان بازی کنیم
  • دریای مازندران تا سه‌شنبه تعطیل شد

نهمین همایش سراسری آموزشی ایمنی توزیع نیروی برق هرمزگان برگزار شد

شرکت توزیع برق استان هرمزگان در هفته ای که گذشت شاهد رویدادهایی مهم نهمین همایش سراسری در راستای بهینه سازی شبکه توزیع، نشست های فنی و تخصصی ایمنی و تبیین موضوع، برگزاری برنامه فرهنگی، ورزشی ، هرس شاخ و برگ درگیر با شبکه، تامین روشنایی معابر و اصلاح شبکه توزیع برق، برگزاری مانورهای اصلاح شبکه و برخی رویدادهای دیگر بود.

توزیع برق استان هرمزگان
به گزارش خبرگزاری موج از هرمزگان

، شرکت توزیع برق استان هرمزگان در هفته ای که گذشت شاهد رویدادهایی مهم  از جمله: نهمین همایش سراسری در راستای بهینه سازی شبکه توزیع، نشست های فنی و تخصصی ایمنی و تبیین موضوع، برگزاری برنامه فرهنگی، ورزشی، هرس شاخ و برگ درگیر با شبکه، تامین روشنایی معابر و اصلاح شبکه توزیع برق، برگزاری مانورهای اصلاح شبکه و برخی رویدادهای دیگر بود.

در هفته ای که گذشت نهمین همایش سراسری آموزشی ایمنی توزیع نیروی برق استان هرمزگان برگزار شد، این همایش در تمامی مدیریت های برق هرمزگان برگزار شد. 

در هفته ای که گذشت مدیریت برق شهرستان حاجی آباد هرمزگان به استقبال مانور بزرگ سیم به کابل رفت ، مانور سیم به کابل در شهر حاجی آباد به میزان ۱۲ تا ۱۴ کیلومتر با ۸ گروه عملیاتی از پیمانکاران و همکاران تعمیرات در دو روز انجام می پذیرد.

برگزاری دوره آموزشی تهیه و تنظیم بودجه با هدف توانمندسازی، مهارت افزایی و کمک به رشد و ارتقاء کارکنان ، و دوره آموزشی استانداردهای شبکه توزیع برق از جمله رویدادهای این هفته بود.

در هفته ای که گذشت نشست بررسی موانع و مشکلات طرح سامانه‌های خورشیدی مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان بشاگرد با حضور مدیران برق این شهرستان و فرماندار بشاگرد برگزار شد ، دراین هفته مدیریت برق قشم ، اجرای طرح تامین روشنایی معابر شهرک‌های سام و زال جزیره زیبای قشم را کلید زد.

اعزام تیم فوتسال توزیع برق هرمزگان به مسابقات سراسری وزارت نیرو از جمله رویدادهای ورزشی در هفته گذشته بود ، دراین هفته کارگاه آموزشی و بازآموزی آتش سوزی و اطفاء حریق در مدیریت برق قشم برگزار گردید، برگزاری نشست شورای مدیران بندرلنگه و دهیاران بخش مهران با حضور فواد مراد زاده فرماندار شهرستان بندرلنگه و مسوولان مدیریت برق این شهرستان نیز در هفته ای که گذشت شاهد بودیم.

در هفته ای که گذشت شاهد برپایی نشست ارائه نرم افزار ادغام شده نظام پیشنهادات و مدیریت دانش با حضور معاون منابع انسانی در شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان بودیم، آچارکشی ترانس های عمومی و کشاورزی روستاهای سیف آباد و خوشن آباد از توابع شهرستان حاجی‌آباد و تلاش برای تامین و توزیع بهینه برق در جزیره زیبای هرمز و تعویض سیم به کابل خودنگهدار پست رستمی جزیره هرمز از دیگر رویدادهای هفته ای که گذشت بود.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه