English

شبکه توزیع برق هرمزگان درحالت پایدار قرار دارد

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان گفت: نیروهای عملیاتی این شرکت در بارندگی روز گذشته در شرایطی کاملا خاص و با توجه به آمادگی و تمهیدات از قبل پیش بینی شده موفق شدند شبکه برق را در شهرها و روستاهای این استان همچنان پایدار نگه دارند.

شبکه توزیع برق هرمزگان درحالت پایدار قرار دارد
به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان

 ، محمد کریمی از پایداری شبکه توزیع برق به رغم شرایط ناپایدار جوی خبر داد و گفت: نیروهای عملیاتی این شرکت در بارندگی روز گذشته در شرایطی کاملا خاص و با توجه به آمادگی و تمهیدات از قبل پیش بینی شده موفق شدند شبکه برق را در شهرها و روستاهای این استان همچنان پایدار نگه دارند. 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان  با ارائه گزارشی از خسارت های بر جای مانده ناشی از تندباد و بارندگی و فعالیت های انجام شده اظهار داشت: بر اساس آخرین اقدامات صورت گرفته جهت انجام اصلاحات و رفع خاموشی های ناشی از شرایط نامساعد جوی با استقرار ۷۹ اکیپ عملیاتی در سطح استان، هرس ۳۵۰ اصله درخت درگیر با شبکه در اولویت قرار گرفت و ۱۴۶ مورد سیم پارگی شبکه اصلاح و با رفع عیب و برق دار کردن ۱۴۵ دستگاه ترانسفورماتور در یک تلاش جمعی توسط نیروهای عملیاتی، برق مشترکین در سراسر استان به حالت پایدار بازگشت.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان بیان کرد: با تعویض پایه های آسیب دیده و اصلاح ۱۷۰ مورد رابط فشار متوسط، تعویض و اصلاح ۸۰ پایه معیوب و همچنین جدا سازی شبکه های آسیب دیده و انتقال بار روی خطوط همجوار در ۳۵ نقطه، تعویض ۱۲ اصله پایه فشارضعیف، کار نیروهای خدوم تداوم یافت تا برق پایدار در شبکه جریان داشته باشد.

وی همچنین از انتقال لوازم پایه و ترانسفورماتور به محل های آسیب دیده جهت انجام اصلاحات شبکه خبر داد و گفت: این تلاش همچنان تا پاسی از شب ادامه داشت و در روزهای آتی نیز ادامه خواهد یافت، مدیریت برق همه شهرستان های استان هم اکنون در حالت آماده باش هستند و تا آخرین ساعت های ناپایداری جوی و شرایط ویژه اقلیمی این تلاشها ادامه خواهد داشت.

کریمی با ارائه آماری از تجهیزات و ملزومات به کار گرفته شده برای برق دار شدن خطوط آسیب دیده و اصلاح شبکه توزیع برق پایدار تصریح کرد: تاکنون ۱۶۹ اصله پایه فشارمتوسط، ۵۲ پایه فشارضعیف و ۱۹ دستگاه ترانسفورماتور در ظرفیت های مختلف خسارت دید که بخش عمده آنها تا کنون اصلاح و مشترکین برقرار شد. 

این مسئول یادآور شد: تاکنون گروههای عملیاتی در ۵۶۴ مورد اعزام، خرابی های برق را در نقاط مختلف استان برطرف کردند.  

وی در پایان توصیه کرد: شهروندان از قرار گرفتن در کنار شبکه های برقدار و یا پارک خودروها در شرایط بارانی در کنار پایه های برق خودداری کرده و هرگونه نواقص و عیوب قابل رویت را در اسرع وقت به مرکز ۱۲۱ اطلاع رسانی کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه