English

در دیدار با فرمانده مرزبانی تأکید شد؛

ارتقای همکاری در برخورد با صیدوصیادی غیر مجاز

در دیدار مدیرکل شیلات هرمزگان با فرمانده مرزبانی استان هرمزگان بر ارتقای همکاری مرزبانی و شیلات در ارائه خدمات به جامعه صیادی و برخورد با صیدوصیادی غیر مجاز تأکید شد.

ارتقای همکاری در برخورد با صیدوصیادی غیر مجاز
به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان

،  مسعود بارانی مدیرکل شیلات هرمزگان با فرمانده مرزبانی استان با حضور معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات استان، فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات استان، رؤسای شیلات شهرستان‌ها، مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های صیادی هرمزگان دیدار کرد.

 مدیرکل شیلات هرمزگان در این نشست با اشاره به تعاملات و همکاری‌های خوب موجود و تلاش‌های ارزنده نیروهای مرزبانی بر ضرورت تعامل هرچه بیشتر شیلات و مرزبانی در راستای کنترل و حفاظت از منابع آبزی خلیج فارس تأکید کرد.

 

بارانی گفت: تعامل و همکاری مرزبانی با شیلات می تواند به تحقق شعار صید مسئولانه بی انجامد و نگاه مثبت صیادان قانون مند به عزم جدی شیلات در برخورد با تخلفات صیادی را در پی داشته باشد.

 بارانی تأکید کرد: شیلات به تنهایی قادر به پیشگیری از تخلفات گسترده صیادی نیست و نیاز به مشارکت سازمان‌ها و نهادهای مسئول دارد که حضور مرزبانی در این زمینه ضرورتی انکارناپذیر است.

در ادامه این دیدار، فرمانده مرزبانی استان هرمزگان به تعامل سازنده بین مرزبانی استان واداره کل شیلات اشاره کرد و گفت: بدون شک تعاملات و ارتباطات سازنده موجبات افزایش برخورد با صید غیر مجاز در راستای حفظ ذخایر وپایداری شغل ساحل نشینان ومرزبانان خواهد بود.

سردار بهادر اسماعیلی از فعالیت‌های شیلاتی استان به عنوان فعالیت‌های اشتغال‌زا یاد و تأکید کرد: بدون شک پایداری چرخه های اقتصادی شیلاتی موجود و همچنین پایداری و ارتقای اشتغال موجود در این بخش نیازمند تعامل و حمایت از این فعالیت‌ها است.

وی، جلوگیری از صید بی‌رویه و غیر مجاز منابع آبزی را مأموریت مشترک مرزبانی و شیلات استان خواند و گفت: در حوزه مبارزه با آلودگی دریا نیز، دیگر سازمان‌ها و نهادهای مرتبط باید همکاری لازم را با یکدیگر داشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه