English

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان خبر داد؛

آغاز پویش انتخاباتی دانش‌آموزان رای اولی در هرمزگان

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان از آغاز پویش انتخاباتی رای اولی‌ها در سراسر استان در راستای افزایش انگیزه و رغبت دانش‌آموزان و رای‌ اولی‌ها برای حضور در انتخابات خبر داد.

آغاز پویش انتخاباتی دانش‌آموزان رای اولی در هرمزگان
به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان

، محمد قویدل مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان بیان داشت: در این پویش که از امروز آغاز شده و تا پایان روز انتخابات ادامه خواهد شد دانش‌آموزان، دانشجو معلمان و فرهنگیان ویدئوهایی تحت عنوان چرا در انتخابات شرکت می‌کنیم را تهیه خواهند کرد.

وی در ادامه ابراز داشت: در این ویدئوها شرکت‌کنندگان احساس و شوق خود را در نخستین سن تکلیف سیاسی و حضور در انتخابات به نمایش خواهند گذاشت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان با اشاره به اینکه آینده کشور در دست جوانان و نوجوانان است، افزود: این پویش و همچنین سایر برنامه‌های سیاسی و فرهنگی در راستای افزایش شور و نشاط انتخاباتی در کشور و همچنین مداس در دست اجراست.

وی با اشاره به اینکه دانش‌آموزان به عنوان سفیران آموزش در جامعه هستند، گفت: باید از این ظرفیت برای افزایش مشارکت درانتخابات استفاده کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان در ادامه به اجرای پویش «به سوی انتخابات» ویژه‌ دانش‌آموزان خبر داد و گفت: در این پویش تمامی دانش‌آموزان استان می‌توانند آثار خود را با موضوع «چرا خانواده من در انتخابات شرکت می کنند» را در قالب فیلم، پادکست، پوستر، نقاشی و دلنوشته تهیه کنند و به شماره ۰۹۹۳۳۷۳۱۷۰۹ در پیام رسان شاد ارسال کنند که در پایان جوایز ارزنده ای به نفرات اول تا سوم اهدا خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه