English

استاندار مازندران:

فعالیت سه هزار و ۸۰ شعبه اخذ رای در مازندران

استاندار مازندران گفت: از سه هزار و ۸۰ شعبه در سطح استان مازندران، دو هزار و ۴۵۴ شعبه اصلی و ۶۲۶ شعبه سیار در طول برگزاری انتخابات فعال هستند.

فعالیت سه هزار و ۸۰ شعبه اخذ رای در مازندران

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ، احمد حسین زادگان در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: دو میلیون و ۴۳۴ هزار نفر در استان واجد شرایط رای دادن هستند که ۱۱۴ هزار نفر رای اولی هستند.

وی ادامه داد: مردم این استان می‌توانند از بین ۱۴۵ نامزد تأیید صلاحیت شده از ۹ حوزه انتخابیه مازندران ۱۲ نفر از افراد اصلح را راهی مجلس شورای اسلامی کنند.

حسین زادگان بیان داشت : مازندران جزو استان‌هایی هست که مشارکت بالایی در انتخابات ادوار گذشته داشته و در دوره قبل برای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی بیش از ۷۲ درصد مردم استان در انتخابات مشارکت داشتند و امیدواریم در این دوره نیز شاهد مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق های رای باشیم.

استاندار مازندران بیان داشت: از سه میلیون و۳۰۰ هزار نفر جمعیت استان مازندران دو میلیون ۴۳۴ هزار نفر واجد شرایط شرکت در انتخابات هستند که از این بین ۱۱۴ هزار و نفر رأی اولی هستند و حدود پنج درصد از مجموع واجدین شرایط رأی دادن در انتخابات مجلس یازدهم را رأی اولی‌ها تشکیل می‌دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه