English

رئیس نهاد نمایندگی رهبر معظم انقلاب در دانشگاه‌ها:

بندرعباس بزرگترین نمایشگاه قدرت ایران اسلامی است

رئیس نهاد نمایندگی رهبر معظم انقلاب در دانشگاه‌ها گفت: بندرعباس بزرگترین نمایشگاه قدرت ایران اسلامی است.

بندرعباس بزرگترین نمایشگاه قدرت ایران اسلامی است
به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان

، حجت الاسلام مصطفی رستمی رئیس نهاد نمایندگی رهبر معظم انقلاب در دانشگاه‌ها در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه در بندرعباس با بیان این که دشمن در حال عقب نشینی است و روز به روز از قدرت او کاسته می شود، اظهار داشت: ترامپ در دوران ریاست جمهوری خویش بر خود می پیچید که در سفر به عراق مجبور شد مخفیانه وارد این کشور شود و این در حالی است که ملت ایران با عظمت و قدرت در صحنه حضور دارد.

وی با طرح این موضوع که امروز صحبت از دفاع از مرز نیست بلکه دشمن در دور دست، زمین گیر شده است، این موفقیت بزرگ امنیتی و بین المللی را به برکت شهدا و وحدت امت و رهبری دانست و عنوان داشت: کشور امن است و شاید یک تروریست روسیاهی یک اقدام بزدلانه انجام دهد اما کشورمان امن ترین کشورها است.

حجت الاسلام رستمی در بخش دیگری از اظهاراتش به جنایات صهیونیست ها در غزه اشاره و بیان داشت: امروز اسراییل در باتلاق مانده و کودک کشی و زن کشی و محاصره ۲ میلیون انسان بی گناه کار آمریکا است و آنها با هم همدست شده اند تا این ملت مظلوم را نسل کشی کنند و صدایی از نهادهای حقوق بشری در نمی آید.

رئیس نهاد رهبری در دانشگاهها، وضعیت آمریکا در اوکراین را نیز مورد اشاره قرار داد و گفت: آمریکا در اوکراین در گل گیر کرده و بزرگان فکری و ایدئولوژیک آمریکا اعلام می کنند که دوران یکه تازی آمریکا در دنیا به پایان رسیده و این را روسای دستگاههای اطلاعاتی آنان بیان می کنند.

وی تصریح کرد: لحظه لحظه و سال به سال حرکت امت و ملت ایران در مسیر اقتدار و عزت افزوده و از قدرت دشمن در حال کاسته شدن است و این به برکت در صحنه بودن ملت بزرگ ایران است؛ ملتی که در مبارزه با متجاوزان همیشه با اقتدار عمل کرده است.

رستمی ادامه داد: وعده خدا هم بر آن است که اگر پای دین خدا بایستید، خدا شما را یاری می کند. پیروزی از جانب خداوند است و نصرت الهی همیشه با ملت ایران بوده است.

وی در بخش دیگری از اظهاراتش در جمع راهپیمایان بندرعباسی خاطرنشان کرد: دشمنان در سال گذشته بعد از این که تهدیدها و تحریم ها را بی نتیجه دیدند به سمت جنگ با دل و ایمان و باور مردم رفتند و دنبال فروپاشی جامعه ما از درون بودند و روسیاهان عالم بدنبال دفاع از حقوق بشر در ایران بودند اما همین ها امروز در برابر کشته شدن ۳۰ هزار زن و کودک در فلسطین، لال شده اند و نفس بر نمی آورند.

رستمی پایمردی ملت ایران و هوشمندی رهبری را موجب نقش بر آن شدن توطئه ها خواند و گفت: صحنه آینده این پایمردی، انتخابات است. انتخابات آینده، صحنه نمایش اقتدار ملت است و بحمدالله فضا رقابتی است و برای هر کرسی مجلس بیش از ۵۰ نفر رقابت می کنند.

رییس نهاد رهبری در دانشگاهها عنوان کرد: انتخابات صحنه جنگ ملت ایران و آمریکا است و آنها مردم ما را شکست خورده و مأیوس می خواهند.

وی اظهار کرد: رفتار آمریکایی ها با مردم عراق را ببینید که با این مردم چه می کنند؟ فرماندهان نظامی عراق را ترور می کنند و آن را رسما اعلام می کنند و آنها حتی نمی توانند اعتراض کنند ولی عظمت ملت ایران را ببینید که چگونه با اقتدار، تمام اعتبار آمریکا را به چالش کشیده است. برای حفظ این اقتدار و عزت باید با قدرت در صحنه بمانیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه