English

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام؛

ملت ایران جمهوری اسلامی را برگزید و پای انتخاب خود ایستاد

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ۲۲ بهمن رمز پیروزی ملت ایران بر استکبار جهانی است.

ملت ایران جمهوری اسلامی را برگزید و پای انتخاب خود ایستاد
به گزارش خبرگزاری موج خوزستان

، سعید جلیلی روز یکشنبه در بین راهپیمایان آبادان بیان کرد: موفقیت‌های انقلاب اسلامی مرهون حضور و مشارکت مردم به خصوص در دوران دفاع مقدس بود.

وی افزود: ملت ایران جمهوری اسلامی را برگزید، با همه وجود از انتخاب خود دفاع کرد و پای انتخاب خود ایستاد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در همین آبادان و حماسه کوی ذوالفقاری، زن ، مرد و کودک از تمامیت ارضی، اسلام و انقلاب خود دفاع کردند تا مستکبرین خیال نکنند این کشور از حکومت‌های خودکامه و خودفروخته ۸۰ سال قبل است.

جلیلی با اشاره به شهادت ۳۰ هزار زن و کودک در غزه در چهار ماه گذشته اظهار کرد: علت موفق نشدن رژیم صهیونستی در این است که هر کس از زیر آوار برمی‌خیزد شعار حسبی‌الله و نعم الوکیل سر می‌دهد که همه محاسبات صهیونیست‌ها را به‌ هم زده است.

وی ادامه داد: دشمن به خوبی مشاهده می‌کند که روحیه متاثر از انقلاب اسلامی در میان محور مقاومت شکل گرفته و تمام نقشه‌های آنان را خنثی کرده است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان کرد: دشمن می‌بیند همان مطامعی را که به خرمشهر و آبادان داشت، امروز نسبت به غزه دارد غافل از اینکه امروز فقط ایران نیست که سیره انقلاب امام خمینی (ره)را دنبال می‌کند، بلکه در عراق، سوریه، یمن، لبنان و فلسطین نیز این راه پیروان فراوان دارد و نقشه‌های صهیونیسم را نقش بر آب کرده است.

جلیلی گفت: دشمن راهپیمایی اربعین را می‌بیند که چگونه ملت‌ها با هم اتحاد و دوستی پیدا کردند و این قدرت را باید شناخت و امروز این پرچم در دست شما جوانان است.

وی تصریح کرد: ایران اکنون نزدیک به قله است چرا که دشمن با استفاده از جنگ و ترور و تحریم هم نتوانست مانع شود و این پیشرفت به دست ملت غیور و مقاوم حاصل شد و در مقابل دشمن ناکام ماند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام اضافه کرد: ملتی که بتواند در حماسه کوی ذوالفقاری سربلند بیرون آید و از روزهای سهمگین جنگ پیروزمندانه خارج شود شایسته رسیدن به بهترین نقاط پیشرفت، رفاه و تعالی است.

جلیلی با تاکید بر ضرورت حفظ اتحاد و همدلی در کشور، اظهار کرد: استکبار جهانی امروز از انقلاب اسلامی و نشر تفکر انقلابی در جهان به وحشت افتاده و در تلاش برای ضربه زدن به اتحاد و وحدت مردم ایران است

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه