English

عضو هیئت مدیره بانک کشاورزی کشور:

برای احداث دانشکده کشاورزی گوربند شهرستان میناب مساعدت می کنیم

عضو هیئت مدیره بانک کشاورزی کشور گفت: در ادامه ایفای مسئولیت های اجتماعی بانک کشاورزی، برای احداث دانشکده کشاورزی دهستان گوربند با توجه به پتانسیل های خاص کشاورزی این منطقه مساعدت می کنیم.

برای احداث دانشکده کشاورزی گوربند شهرستان میناب مساعدت می کنیم
به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان

، ناصر سیف الهی عضو هیئت مدیره بانک کشاورزی کشور در نشست مدیران کل روستایی استانداری های سراسر کشور که به میزبانی استان هرمزگان در جزیره قشم برگزار شد اظهار داشت: در ادامه ایفای مسئولیت های اجتماعی بانک کشاورزی در هرمزگان این بانک در نظر دارد مساعدت های لازم را در حد توان برای راه اندازی و احداث دانشکده کشاورزی را در دهستان گوربند انجام دهد.

وی افزود: بانک کشاورزی در خصوص احداث و تجهیز دانشکده کشاورزی دهستان گوربندی در حد مقدور در راستای انجام مسئولیت اجتماعی خود اقدام خواهد کرد .

سیف الهی گفت: با توجه به اینکه شرق استان هرمزگان به عنوان قطب کشاورزی بوده و دهستان گوربند یکی از مهمترین مراکز تولید صیفی جات خارج از فصل در کشور می باشد، نیاز آموزش و مهارت های آکادمیک جهت افزایش و ارتقای تولید محصولات کشاورزی در این منطقه احساس می‌شود که بانک‌کشاورزی سعی دارد مساعدت لازم را در این رابطه انجام دهد.

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری هرمزگان نیز در این رابطه خاطر نشان کرد: با توجه بررسی های صورت گرفته دهستان گوربند از توابع شهرستان میناب حدود ۱۱ هکتار اراضی مستعد کشاورزی دارد که هرساله حدود یک چهارم این اراضی زیر کشت می رود و می‌توان در قالب طرح تکام و توسعه علمی مباحث کشاورزی در منطقه این درصد بهره گیری را افزایش چشم گیری داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه