English

مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس:

کاشت جنگل‌های حرا هزینه نیست، سرمایه‌ای برای آیندگان است

مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس بیان داشت: کاشت جنگل‌های حرا را هزینه نمی‌دانیم بلکه سرمایه‌ای برای آیندگان می‌دانیم زیرا اینجا به منطقه گردشگری تبدیل خواهد شد.

کاشت جنگل‌های حرا هزینه نیست، سرمایه‌ای برای آیندگان است
به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان

،  علیرضا جعفرپور در آیین آغاز کاشت 200 هکتار نهال توسط شرکت نفت ستاره خلیج فارس در ساحل شهرک صنعتی خلیج فارس از پالایشگاه نفت ستاره به عنوان بزرگترین پالایشگاه میعانات گازی جهان و بزرگترین تولید کننده بنزین در کشور نام برد و اظهار کرد:این پالایشگاه یکی از بزرگترین تولیدکنندگان میعانات گازی کشور است، ما بیشتر با نگاه مسئولیتی برای پیوستن به پویش مردمی که با توصیه ریاست جمهوری و تاکید رهبر معظم انقلاب شکل گرفته نه تنها به عنوان یک مسئول بلکه از دیدگاه مردم به این پویش پیوسته‌ایم. 

وی افزود: ما امروز افتخار دادیم در این مراسم ۱۰۰ اصله درخت حرا در مساحتی قریب به ۱۰۰ هکتار کاشت آن را آغاز ‌کنیم و بعد از کاشت در اصله نهال حرا در دریا ما در خشکی نیز کاشت درخت داریم. 

جعفرپور ادامه داد: کاشت درخت حرا در این منطقه اثر خود را در سال‌های آینده نشان می‌دهد و تبدیل به زیستگاهی برای پرندگان، انواع موجودات دو زیست و... خواهد شدو تبدیل به یک منطقه گردشگری می‌شود. 

مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس اذعان داشت: حرکت کردن در میان جنگل‌های حرا و تماشای آن بسیار آرام‌بخش است و کاشت درخت حرا در این منطقه به حوزه گردشگری در نتیجه اقتصاد استان تاثیرگذار است و من به عنوان عضوی از نفت ستاره خلیج فارس بسیار خوشحالم که در این پویش حضور دارم و امیدوارم این درخت‌ها به ثمر بنشیند. 

وی اضافه کرد: ما با یک شرکت که مورد تایید محیط زیست و منابع طبیعی استان نیز است قرار داد بستیم تا مراحل داشت و به ثمر رسیدن آن را مدیریت کنند. 

جعفرپور بیان داشت: کاشت جنگل‌های حرا را هزینه نمی‌دانیم بلکه سرمایه‌ای برای آیندگان می‌دانیم زیرا اینجا به منطقه گردشگری تبدیل خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه