English

رئیس دادگستری هرمزگان خبر داد:

آزادی یک محکوم به قصاص با اجرای پویش به حرمت حضرت زهرا (س) می‌بخشم در هرمزگان

رئیس کل دادگستری هرمزگان از آزادی یک نفر از زندانیان محکوم به قصاص با اجرای پویش «به حرمت حضرت زهرا (س) می بخشم» در بندرعباس خبر داد.

آزادی یک محکوم به قصاص با اجرای پویش به حرمت حضرت زهرا (س) می‌بخشم در هرمزگان
به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان

، مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری هرمزگان از آزادی یک محکوم به قصاص با اجرای پویش به حرمت حضرت زهرا (س) می بخشم در بندرعباس خبر داد. وی در ادامه افزود: با توجه به تأکیدات رئیس قوه قضاییه مبنی بر لزوم اقدام به منظور اصلاح ذات‌البین و ایجاد صلح و سازش در پرونده‌های قضایی به ویژه پرونده‌های قصاص نفس، پرونده این زندانی به شورای حل اختلاف زندان مرکزی بندرعباس ارجاع شد و بلافاصله پیگیری ها به منظور ایجاد مصالحه در این پرونده آغاز شد.

این مقام قضایی اظهار داشت: همزمان با ایام فاطمیه با آغاز به کار پویش سراسری “به حرمت حضرت زهرا (س) می بخشم” تلاش و پیگیری مسئولان قضایی به ویژه رئیس توسعه حل اختلاف استان به همراه اعضای شورای حل اختلاف و مددکاران زندان بندرعباس موجب شد تا اولیای دم به حرمت این ایام و به دلیل ارادت به حضرت صدیقه طاهره فاطمه زهرا (س) از قصاص محکوم این پرونده بگذرند و در نتیجه، این زندانی از قصاص رهایی یافت.

مجتبی قهرمانی با بیان به اینکه این هجدهمین سازش در پرونده‌های قصاص استان هرمزگان از ابتدای سال جاری است از اقدام بسیار ارزشمند و فداکارانه اولیای دم در این پرونده قصاص و تلاش‌ها و پیگیری‌های رئیس توسعه حل اختلاف استان، صلح یاران شورای حل اختلاف، اعضای گروه جهادی اخذ رضایت در پرونده‌های قصاص و مددکاران زندان قدردانی کرد.

رئیس کل دادگستری هرمزگان در ادامه با اشاره به اینکه از ۷ آذر و همزمان با ایام فاطمیه به همت مرکز حل اختلاف قوه قضائیه و ستاد ملی صبر و به منظور ترویج فرهنگ صلح و بخشایش در کشور پویش به حرمت حضرت زهرا (س) می بخشم در این استان آغاز شده و تا ۱۳ دی ماه سال ۱۴۰۲ همزمان با خجسته میلاد با سعادت حضرت زهرای اطهر (سلام اللّه علیها) ادامه خواهد داشت، از عموم مردم دعوت کرد با پیوستن به این پویش، در جهت تحقق بخشش، رضایت و صلح گام بردارند.

وی با بیان اینکه پویش های فرهنگی ابتکاریست که از سوی ستاد ملی صبر به منظور ترویج فرهنگ صلح و سازش و اشاعه گذشت و ایثار در جامعه اجرا می‌گردد، خاطرنشان کرد: پویش به حرمت حضرت زهرا (س) می بخشم علاوه بر شوراهای حل اختلاف در محاکم قضایی دادگستری و سازمان قضایی نیروهای مسلح و کلانتری های سراسر استان نیز در حال اجرا است و در این پویش صلح یاران هیأت های صلح ستاد صبر استان تمام تلاش خود را بکار خواهند بست تا پرونده های بیشتری را به صلح و سازش منتهی‌ کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه