English

دستگاه‌های اجرایی ۸۳ درصد شاخص‌های ارزیابی را محقق کردند

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان هرمزگان گفت: دستگاه‌های اجرایی 83 درصد شاخص‌های ارزیابی را محقق کردند.

دستگاه‌های اجرایی 83 درصد شاخص‌های ارزیابی را محقق کردند

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، ابراهیم شاکری‌زاده رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان هرمزگان در بیست و ششمین جشنواره شهید رجایی استان هرمزگان که در سالن اجتماعات فرهنگسرای طوبی برگزار شد، اظهار کرد: در راستای سنجش عملکرد دستگاه‌های اجرایی در شاخص‌های عمومی و خصوصی، فرایند ارزیابی‌ها از دی ماه سال گذشته آغاز شد. در این فرایند دستگاه‌ها ۲ ماه فرصت داشتند که مستندات مربوط به هر شاخص را به صورت خود اظهاری به سامانه ارائه می‌کردند.

وی عنوان کرد: پس از ارائه مستندات از سوی دستگاه‌های اجرایی، فعالیت‌ها توسط سازمان برنامه و بودجه کشور و سایر سازمان‌ها و وزارت‌خانه‌های مربوط به هر شاخص به صورت تخصصی ارزیابی می‌شوند و نتایج ارزیابی هر شاخص نیز در همان سامانه به دستگاه ارائه می‌شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان هرمزگان، با ذکر این نکته در سال ۱۴۰۱، ۶۰ دستگاه ارزیابی شدند، تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی استان هرمزگان در ارزیابی عملکرد ۱۴۰۲، به صورت میانگین موفق به تحقق ۸۳ درصد شاخص‌ها شدند که سهم شاخص‌های اختصاصی ۹۱ درصد و سهم شاخص‌های عمومی ۷۵ درصد بود.

شاکری‌زاده بیان کرد: با توجه به رویکرد دولت سیزدهم مبنی بر ارزیابی مردمی، برنامه‌ریزی‌های لازم در حال انجام است. سامانه‌ای برای سنجش رضایتمندی مردم از ارائه خدمات دولت طراحی شده است که در سال‌های آینده ایت فرایند ارزیابی از دست ارزیابان خارج می‌شود و با نظر و رضایتمندی مردم دستگاه‌های برتر مشخص خواهند شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه