English

انتقاد امام جمعه بندرعباس از تلاش برای تطهیر پهلوی

امام جمعه بندرعباس گفت: برخی به دنبال تطهیر چهره آن رژیم هستند اما توصیه می‌کنم همگان به ویژه نسل جدید تاریخ فاسد این رژیم را بخواند و نسبت به خیانت‌های آن با کشور آگاه شود.

انتقاد امام جمعه بندرعباس از تلاش برای تطهیر پهلوی

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، حجت‌الاسلام والملسمین محمد عبادی‌زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان خطبه‌های نماز جمعه این هفته بندرعباس با اشاره به سالروز رحلت پیامبراکرم(ص) و حضرت امام حسن مجتبی (ع) اظهار داشت: یکی از عمده دلایلی که سبب جنگ مسلمانان با یکدیگر شده این است که مسلمانان خود را امت قرار نداده‌اند. 

وی افزود: جنگ بین مسلمانان توطئه دشمنان و برای جلوگیری از شکل گیری تمدن نوین اسلامی است، دشمنان از اتحاد مسلمانان هراس دارند و برای همین امر جنگ و خونریزی را در میان مسلمانان ترویج می‌کنند. 

امام جمعه بندرعباس گفت: دشمنان امروزه نسبت به پیامبر و قرآن دشمنی خود را علنی کرده و دست به قرآن سوزی می‌زنند البته باید به این نکته اشاره کرد این امر ناشی از غفلت مسلمانان نیز هست امت اسلامی نباید در برابر این رفتارها آرام بنشیند. 

وی با اشاره به برگزاری باشکوه راهپیمایی اربعین تصریح کرد: اربعین و راهپیمایی بزرگ حسینی برمت نام آن حضرت است و اینکه دلهای مؤمنین به نام ایشان بی قرار است اراده الهی است،اربعین امسال حماسه بی نظیری شاهد بودیم. 

عبادی‌زاده در بخش دیگری از خطبه به تلاش معاندان برای بزک کردن چهره رژیم پهلوی گفت: امروز سالگرد قیام خونین هفدهم شهریور در سال 57 است که که سبب شد به تحقق انقلاب اسلامی سرعت بخشیده شود، اما در آن جمعه سیاه رژیم پهلوی جان جوانان بسیاری را در میدان ژاله گرفت که نباید فراموش شود. 

وی گفت: برخی به دنبال تطهیر چهره آن رژیم هستند اما توصیه می‌کنم همگان به ویژه نسل جدید تاریخ فاسد این رژیم را بخواند و نسبت به خیانت‌های آن با کشور آگاه شود. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه