English

برگزاری اردوی آموزشی طرح پشتیبانی مهارتی، شغلی برای ۶۰۰ دانش آموز هرمزگانی

مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان گفت: این نهاد با همکاری و همراهی سازمان فنی و حرفه ای در مرحله نخست دوره آموزشی تعداد، 600 نفر از دانش آموزان نیازمند تحت حمایت این نهاد در رشته های فنی و حرفه ای و کاردانش برگزار شد.

برگزاری اردوی آموزشی طرح پشتیبانی مهارتی، شغلی برای ۶۰۰ دانش آموز هرمزگانی

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، حمید باسره، مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان در مراسم افتتاح اردوی آموزشی طرح پشتیبانی مهارتی، شغلی از دانش آموزان نیازمند در استان اظهار داشت: در مسیر تحقق برنامه های فرهنگی و همچنین توانمند سازی خانواده های نیازمند، این نهاد با همکاری و همراهی سازمان فنی و حرفه ای اقدام به برگزاری اردوی آموزشی، مهارتی، شغلی ویژه دانش آموزان تحت حمایت نموده است.

باسره گفت: در مرحله نخست این دوره آموزشی تعداد، 600 نفر از دانش آموزان نیازمند تحت حمایت این نهاد در رشته های فنی و حرفه ای و کاردانش شرکت دارند و ارائه آموزش این تعداد دانش آموزان توسط مجموعه فعال آموزش به عنوان شتاب دهنده آموزش برگزار می گردد.

این مقام مسئول با بیان اینکه این دوره آموزشی در قالب اردوی راهیان پیشرفت و به مدت سه روز در شهر بندرعباس می باشد، افزود: دانش آموزان از مشاغل و حرفه شغلی مرتبط با رشته تحصیلی خود بازدید دارند و همچنین آنان در کلاس های مهارت افزایی، مشاوره شغلی، بازاریابی شرکت می کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان تصریح کرد: همچنین از مجموعه پارک علم و فناوری استان و صنایع بزرگ استان هرمزگان از جمله پالایشگاه نفت ستاره بندرعباس بازدید می کنند.

باسره با بیان اینکه این دوره برای ایجاد انگیزه ، ارتقاء اعتماد به نفس، کسب مهارت فنی، آشنایی با فضای کسب و کار جهت شغل آینده دانش آموزان تحت حمایت این نهاد می باشد، در ادامه گفت: این دوره آموزشی مهارتی برای پنج هزار و 320 نفر از دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد هدف گذاری شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه