English

مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان خبر داد؛

حمایت کمیته امداد از ۱۸ هزار دختر دانش آموز و دانشجوی نیازمند هرمزگانی

مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان از حمایت 17 هزار و 994 دختر دانش آموز و دانشجو نیازمند این استان خبر داد.

حمایت کمیته امداد از 18 هزار دختر دانش آموز و دانشجوی نیازمند هرمزگانی

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، حمید باسره مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) و آغاز دهه کرامت، از حمایت 17 هزار و 994 دختر دانش آموز و دانشجو تحت پوشش این نهاد خبر داد و اظهار داشت: کمیته امداد در راستای توانمند سازی از خانواده‌های نیازمند برنامه های متنوع، ویژه ای دختران که در مسیر تحصیل مشغول هستند، دارد. 

باسره افزود: کمیته امداد در سال گذشته بیش از هفت میلیارد و 197 میلیون تومان برای کمک هزینه تحصیلی این تعداد دانش آموز و دانشجو دختر تحت حمایت این نهاد پرداخت کرده است. 

مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان با اشاره اینکه یکی از برنامه های موثر در حوزه فرهنگی این نهاد اردو های زیارتی برای افزایش توانمندی فرهنگی، فکری و اجتماعی خانواده ها می شود، اظهار داشت: اعزام 630 نفر از دختران تحت حمایت این نهاد به اردوی های سیاحتی و  زیارتی مشهد مقدس با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 890 میلیون تومان در سال 1401 بوده است. 

باسره با اشاره به اینکه الگوبرداری حضرت معصومه (س) این شخصیت بزرگوار را بهترین راه دستیابی دختران امروز و مادران فردای ایران اسلامی به زندگی سالم، موفقیت آمیز و سعادتمندی دانست و افزود: سال گذشته به شش هزار و 72 نفر از دختران کلاس های آموزشی، تربیتی توسط کمیته امداد ارائه شده است. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه