English

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان خبر داد؛

آغاز جابجایی زائران اربعین با ناوگان عمومی جاده‌ای از ۲۷ مرداد

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان از آغاز جابجایی زائران اربعین با ناوگان عمومی جاده‌ای از ۲۷ مرداد الی ۲۰ شهریور خبر داد و گفت: تمام واحدهای مرتبط با حداکثر توان و ظرفیت نیروی انسانی آماده باشند.

آغاز جابجایی زائران اربعین با ناوگان عمومی جاده‌ای از ۲۷ مرداد
به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، عباس شرفی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان اظهار داشت: سفر اربعین برخلاف سال گذشته ۲۵ روزه شده است که فشار و تراکم کاری کم شود و این موضوع به حمل و نقل زمینی مربوط است.

وی افزود: این عملیات در بازه ذکر شده انجام می‌شود و لازم است تمام واحدهای مرتبط با موضوع آماده باشند.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای هرمزگان با بیان این که از ۲۷ مرداد این عملیات کلید می خورد، ابراز داشت: ضرورت دارد بر مبنای ستاد اربعین که در وزارت راه و شهرسازی تشکیل شده است و نظر به تأکید وزیر راه و شهرسازی، تمام دستگاه های زیرمجموعه ستادهای خود را تشکیل دهند، در این راستا با ساختاری بسیط و گسترده بخش نامه ها و مصوبات ابلاغ شوند.

وی اذعان داشت: براساس ابلاغ کمیته حمل و نقل و سوخت ستاد مرکزی اربعین حسینی، طرح جابجایی زائران اربعین حسینی با ناوگان عمومی جاده‌ ای در مدت یاد شده، اجرا می‌شود.

شرفی تصریح کرد: براساس درخواست سازمان راهداری و به استناد مصوبات ستاد مرکزی اربعین، کمیته حمل و نقل و سوخت ستاد مرکزی اربعین حسینی نرخ کرایه جابه جایی زائران را در ایام طرح مذکور با احتساب یک سر خالی به مرز‌های هدف اربعین و بالعکس اعلام می‌کند.

وی تاکید کرد: شیوه نامه مدیریت حمل و نقل جاده‌ای برای انجام هماهنگی‌های لازم برای جابه جایی زائران به مرز‌ها و بازگشت به مبادی اولیه سفر، به مدیران راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سراسر کشور ابلاغ و مقرر شد سازماندهی لازم برای بهره برداری بهینه از توان و ظرفیت نیروی انسانی با به کارگیری حداکثری همکاران مستقر استان‌های مرزی و همچنین استفاده بهینه از ناوگان مینی بوس و سواری کرایه در کنار ناوگان اتوبوسی بر اساس حوزه فعالیت انجام شود.

وی در پایان عنوان کرد: ما به نیابت از امام حسین پذیرای زوار هستیم و نگاه معنوی و روح حاکم بر این ماموریت این موضوعات در نظر گرفته شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه