English

رئیس پلیس امنیت عمومی هرمزگان خبرداد؛

شناسایی و پلمب ۳۰واحد صنفی متخلف در هرمزگان

رئیس پلیس امنیت عمومی هرمزگان از بازدید محسوس و غیر محسوس بیش از هزار واحد صنفی در رسته های مختلف و پلمب 30واحد صنفی متخلف در سطح استان خبرداد.

شناسایی و پلمب 30واحد صنفی متخلف در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سرهنگ مهدی بشارتی رئیس پلیس امنیت عمومی هرمزگان در تشریح این خبر گفت: مأموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی استان در راستای جلوگیری از هرگونه فعالیت غیرمجاز واحدهای صنفی و متخلف، طرح کنترل و نظارت بر واحدهای صنفی را به مدت 72 ساعت در استان اجرا کردند.

وی افزود: مأموران در اجرای این طرح ضمن بازدید میدانی محسوس و غیرمحسوس از هزارو 245 واحد صنفی، در این رابطه 30 واحد صنفی به علت تخلفات صنفی و عدم رعایت ضوابط انتظامی و عدم توجه به تذکرات قانونی پلیس و وجود ناهنجاری های اجتماعی شناسایی و پلمب کردند.

این مسئول انتظامی استان اظهار داشت: در اجرای این طرح 421 واحد صنفی تذکر کتبی و شفاهی دریافت و به 68 واحد صنفی دیگر نیز اخطار مبنی بر پلمب در صورت رؤیت دوباره تخلف داده شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی هرمزگان از عموم شهروندان و مردم ولایی و قدرشناس استان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرمجاز در صنوف مختلف، در اسرع وقت مراتب را از طریق تلفن مرکز فوریت های 110 به پلیس اطلاع دهند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه