English

فرناز زمانی خبرداد؛

اعطای بسته‌های تشویقی برای نوسازی بافت‌های فرسوده بندرعباس

رئیس اداره بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان از اعطای بسته‌های تشویقی برای بازسازی سه هزار و ۹۰۰ هکتار بافت فرسوده هرمزگان خبرداد.

اعطای بسته‌های تشویقی برای نوسازی بافت‌های فرسوده بندرعباس

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، فرناز زمانی رئیس اداره بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان گفت: اختصاص ۳۵۰ میلیون تومان تسهیلات، یکی از بخش‌های این بسته تشویقی است که ۱۵۰ میلیون تومان آن بدون سود است.

وی افزود: بسته تشویقی در چهار گروه هدف شامل بازآفرینی یکپارچه در مقیاس بلوک شهری، عمق بافت فرسوده شهری، نوسازی در مقیاس محور‌های اصلی محله و قطعات غیرقابل تجمیع است.

معاون معماری و شهرسازی شهرداری بندرعباس گفت: اعطای حداکثر دو طبقه تشویقی نسبت به تراکم مجاز، امکان اختصاص سطح اشغال مجاز طبقه همکف به کاربری‌های انتفاعی، اختصاص ۲۰ درصد از فضای باز غیرمسقف برای تامین اقامتگاه، تسهیل در ضوابط معماری، پیشروی طولی تا دو متر پس از اصلاحی و امکان ساخت واحد‌های مسکونی با زیربنای کمتر از حد نصاب تعیین شده، بخشی از تسهیلات درنظر گرفته شده در این بسته تشویقی است.

اصغر حسینی پوری افزود: برای عوارض پروانه ساختمانی ۵۰ درصد و واگذاری اسناد برای هر مترمربع ۱۵۰ هزار تومان تخفیف در نظر گرفته شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه