English

عصر امروز با استقبال رسمی؛

وزیر حمل و نقل و ارتباطات و فناوری اطلاعات عمان وارد بندرعباس شد

عصر امروز با استقبال رسمی استاندار هرمزگان، وزیر حمل و نقل و ارتباطات و فناوری اطلاعات عمان وارد بندرعباس شد.

وزیر حمل و نقل و ارتباطات و فناوری اطلاعات عمان وارد بندرعباس شد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، عصر امروز با استقبال رسمی مهدی دوستی استاندار هرمزگان، سعید بن حمود المعولی وزیر حمل و نقل و ارتباطات و فناوری اطلاعات عمان در صدر هیئتی عالی رتبه از مقامات اقتصادی عمان به منظور بازدید از ظرفیت‌های هرمزگان از جمله بندر شهید رجایی و برگزاری نشست مشترک وارد بندرعباس شد.

استاندار هرمزگان در بدو ورود هیئت در گفت‌وگو با وزیر حمل و نقل و ارتباطات و فناوری اطلاعات عمان بر گسترش همکاری‌های دو جانبه میان دو کشور دوست و همسایه ایران و عمان تاکید کرد. 

دوستی با اشاره به ظرفیت‌های عظیم هرمزگان برای سرمایه گذاری، خواستار توسعه روابط اقتصادی میان دو کشور شد. 

استاندار هرمزگان با تاکید بر اینکه بندر شهید رجایی ظرفیت مناسبی برای گسترش همکاری‌های دو کشور در حوزه بندری است گفت: از سرمایه گذاری فعالان اقتصادی کشور عمان در هرمزگان استقبال می‌کنیم و آماده تسهیل هر نوع سرمایه گذاری به ویژه در حوزه بندری و گردشگری برای سرمایه گذاران عمان هستیم. 

در ادامه وزیر حمل و نقل و ارتباطات و فناوری اطلاعات عمان نیز با تاکید بر روابط عمیق و دو جانبه ایران و عمان، آمادگی این کشور برای توسعه روابط اقتصادی و تجاری با ایران را اعلام کرد. 

سعید بن حمود المعولی با اشاره به سفرهای هیئت‌های عمانی به ایران، افزایش این سفرها را ناشی از عزم جدی این کشور در جهت افزایش مراودات اقتصادی با جمهوری اسلامی ایران برشمرد. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه