English

علیرضا جعفرپور عنوان کرد؛

شکستن تحریم‌ها با افزایش صادرات پالایشگاه ستاره خلیج فارس

مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس گفت: علی‌رغم اعمال تحریم‌های ظالمانه علیه کشور و قرار دادن پالایشگاه ستاره خلیج فارس در لیست تحریم استکبار جهانی، سودآوری بزرگ‌ترین پالایشگاه میعانات گازی جهان افزایش چشم‌گیری داشته است.

شکستن تحریم‌ها با افزایش صادرات پالایشگاه ستاره خلیج فارس

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، علیرضا جعفرپور مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس با تبریک فرارسیدن روز ملی صادرات، اظهارداشت: شرکت نفت ستاره خلیج فارس علاوه بر ایفای رسالت خودکفایی و تأمین سبد سوخت کشور، یکی از بزرگ‌ترین صادرکنندگان فرآورده‌های نفتی در منطقه خاورمیانه نیز محسوب می‌شود و علی‌رغم قرار گرفتن پالایشگاه ستاره خلیج فارس در لیست تحریم‌ها، با رویکردها و برنامه‌ریزی‌های راهبردی، صادرات این شرکت از طریق مرزهای دریایی رونق یافته است، مقدار فراوانی از فرآورده‌های ویژه‌ی تولیدی پالایشگاه با رعایت منافع و مصالح شرکت و حفظ اقتدار ملی از این مسیر صادر شده و سود و ارز آوری برای کشور را همراه داشته است.

وی افزود: شرکت نفت ستاره خلیج فارس با برطرف سازی و حل مشکلات و تنگناهای مسیر صادرات در تلاش است نقاط هدف صادراتی و کشورهای متقاضی را با همکاری ارگان‌های ذی‌ربط در جهت گسترش فعالیت سرمایه‌گذاران خارجی در عرصه صادرات و ایجاد ظرفیت‌های جدید صادراتی با سرآمد شدن در بخش صادرات شناسایی کند و این مهم را به عنوان هدف کاری و توسعه سازمانی خود قرار داده است.

جعفرپور با اشاره به اهمیت صادرات شرکت‌ها به عنوان موتور محرکه اقتصادی و رمز بقای آن‌ها در بازارهای جهانی، ابراز کرد: روز ۲۹ مهر ماه، روز ملی صادرات، می‌بایست سمبلی برای ارج نهادن به تلاش‌های انجام شده از سوی نیروی متخصص و جوانی که در راستای پیاده سازی شعار سال «تولید؛ دانش‌بنیان و اشتغال آفرین» شده و اثرات ناشی از تحریم‌ها را کمرنگ جلوه داده قرار داده شود.

وی تصربح کرد: این جوانان متخصص و توانمند با اﺗﺨﺎذ سیاست‌های کاربردی در ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ عرضه و تقاضا، ظرفیت‌های صادراتی را تقویت بخشیده و راهی برای نفوذ و حضور در بازارهای جهانی را فراهم آورده‌اند و زمینه‌ساز افزایش مذاکرات و توسعه بازاریابی‌های هدفمند شده‌اند.

بیشتر بخوانید:

ستاره خلیج فارس تامین‌کننده ۴۰ درصد بنزین کشور/توانسته‌ایم از واردات بنزین جلوگیری کنیم

مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس در پایان گفت: این شرکت طی ۶ ماه گذشته سال جاری بیشترین حجم صادرات دریایی از انواع فرآورده‌های ویژه تولیدی پالایشگاه را به خود اختصاص داده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه