English

تفاهم‌نامه اصلاح و توسعه شبکه آب و فاضلاب بافت قدیم شهر قشم امضا شد

تفاهم‌نامه اصلاح و توسعه شبکه آب و فاضلاب در بافت قدیم شهر قشم با حضور جمعی از مسوولان، بین سازمان منطقه آزاد و شورای شهر و شهرداری قشم به امضاء رسید.

تفاهم‌نامه اصلاح و توسعه شبکه آب و فاضلاب بافت قدیم شهر قشم امضا شد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، افشار فتح الهی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در آئین انعقاد این تفاهم‌نامه بیان کرد: هزینه اجرای این طرح دو هزار و 500میلیون ریال است که با انعقاد تفاهم‌نامه مذکور مشکل آب و فاضلاب بافت قدیم تا پایان سال جاری حل می‌شود.

وی به انتفاع ۱۲ هزار مشترک از نتایج این تفاهم‌نامه اشاره کرد و افزود: اصلاح و بهسازی شبکه توزیع آب، افزایش کیفیت آب و همچنین ایجاد شبکه فاضلاب نیز در این تفاهم‌نامه اجرایی می‌شود.

فتح الهی ادامه داد: در فاز نخست این پروژه بااعتبار 300میلیارد ریال، تا چهار ماه آینده ۱۸کیلومتر شبکه توزیع آب بهسازی و ۱۶کیلومتر شبکه جمع‌آوری فاضلاب احداث می‌شود.

این مقام عالی با تأکید بر ضرورت تعامل و هم‌گرایی بین دستگاه‌های اجرایی جزیره قشم، تأکید کرد: آسیب انجام نشدن کارها در سال‌های گذشته به دلیل دعوای بین دستگاه‌های اجرایی مستقیم به مردم قشم وارد شده و ما امروز تلاش داریم با توانی مضاعف این مشکلات را برطرف کنیم.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم بر جایگاه و پشتوانه مردمی شوراهای اسلامی شهر و روستا تأکید کرد و گفت: توسعه تعامل و هم‌گرایی با سایر شوراها و شهرداری‌ها در راستای حل مشکلات مردم، یکی از رویکردهای منطقه آزاد قشم است.

فتح الهی یادآور شد: در دولت مردمی یکی از اولویت‌های سازمان منطقه آزاد قشم ایجاد بستری برای ارائه خدمات بهتر به مردم است.

گفتنی است، آئین امضای تفاهم‌نامه اصلاح و توسعه شبکه آب و فاضلاب در بافت قدیم شهر قشم با حضور رئیس هیات مدیره و مدیرعامل، رئیس شورای شهر قشم، شهردار و جمعی از معاونان و مدیران سازمان منطقه آزاد و اعضای شورای شهر قشم در صحن شورای اسلامی شهر به امضا شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه