English

رونمایی از پنج کتاب و ۱۵ حکم ثبت رکورد آرش احمدی طیفکانی

از پنج کتاب و 15 حکم ثبت رکورد جهانی آرش احمدی نویسنده و شاعر اهل میناب که رکورد بیشترین زمان تعادل توپ بر روی پیشانی را در کتاب رکوردهای گینس به ثبت رسانده است، رونمایی شد.

رونمایی از پنج کتاب و 15 حکم ثبت رکورد آرش احمدی طیفکانی

به گزارش خبرگزاری موج، به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی و در هتل صدف شهر میناب از پنج کتاب «آرش احمدی طیفکانی» در حضور مسئولان بلندپایه‌ی شهرستانی و استانی و تعدادی از هنرمندان و فرهنگ دوستان رونمایی شد.

در این مراسم رئیس کنفدراسیون چندجانبه‌ی جهانی ایمارو گرند مستر حمید قلی زاده نیز حضور داشت و به همین دلیل از 15 حکم قهرمانی جهان و ثبت رکورد در کنفدراسیون چندجانبه‌ی جهانی ایمارو از سوی آرش احمدی طیفکانی در حضور قلی زاده رونمایی شد.

گفتنی است آرش احمدی طیفکانی نویسنده و شاعری اهل میناب است که رکورد بیشترین زمان تعادل توپ بر روی پیشانی را در کتاب رکوردهای جهان به ثبت رساند و شمار ایرانیان دارنده رکورد را به شش نفر ارتقا داد.

شایان‌ذکر است دفتر ثبت رکوردهای ورزشی ایمارو برای اولین بار در تاریخ ورزش هرمزگان در میناب افتتاح شد تا فرصت خوبی باشد برای استعدادهای ورزش هرمزگان که بتوانند رکوردهای خودشان را ثبت کنند.

کنفدراسیون جهانی ایمارو به‌صورت کاملاً قانونی در کل جهان می‌تواند تمام رشته‌های ورزشی را ازجمله احکام رکوردزنی، مسابقات در سطح جهانی و زیرمجموعه، احکام انتصاب و رشته‌های مختلف ورزشی را رجیستر کند و حکم رسمی جهانی با مهر، امضا و لوگو ایمارو در تمام جهان به رسمیت شناخته می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه