English

ابراهیم فرهمندنیا خبرداد؛

اضافه‌شدن پنجاه تاکسی به ناوگان تاکسیرانی بندرلنگه

شهردار بندرلنگه از اضافه‌شدن پنجاه تاکسی به ناوگان تاکسیرانی بندرلنگه خبرداد.

اضافه‌شدن پنجاه تاکسی به ناوگان تاکسیرانی بندرلنگه

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، ابراهیم فرهمندنیا در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه تاکنون مبلغی بالغ بر ۱۳میلیارد تومان بابت حقوق ماهیانه پرسنل شهرداری بندرلنگه در چهارماه گذشته پرداخت شده است و هیچ‌گونه معوقه‌ای هم باقی نمانده است افزود: از ۲۳میلیارد تومان بدهی شهرداری به پیمانکاران و غیره حدود ۴میلیارد پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه درآمد شهرداری از محل ارزش افزوده، عوارض نوسازی و پروانه ساختمانی و دریافت عوارضی درب گمرک است گفت: عوارضی که در محل درب گمرک دریافت در این مدت دریافت شده است، به صورت میانگین ماهانه ۳۵۰ میلیون تومان بوده است.

شهردار بندرلنگه با بیان اینکه برای حل مشکل کارخانه آسفالت شهرداری این بندر درحال احداث حوضچه ای با ظرفیت ۸۰۰تن قیر هستیم گفت: مخزن های ۷۰ و۶۰ تنی نیز خریدار شده است و در حال حاضر ۸۰ تن قیر برخوردار هستیم.

وی با بیان اینکه درحال حاضر ۲۰۰تن قیر نیز آماده بارگیری است عنوان کرد: ۴۰ تن نیز قیر در محل کارخانه‌ ذخیره شده بود که آن ها را تحویل خواهیم گرفت و در اردیبهشت ماه سال آینده با همین مقدار آسفالت کوچه و معابر آغاز خواهد شد.

فرهمندنیا با اشاره به اینکه کار عمرانی نیازمند بودجه است و درآمد پایدار با یک ماه و دوماه محقق نخواهد شد تاکید کرد: درحال حاضر شهرداری بندرلنگه هیچ زمین یا ملکی برای فروش ندارد و به دنبال درآمدهای پایدار از جمله دریافت تسهیلات برای احداث سنگ شکن و معدن شن و ماسه هستیم.

وی اضافه کرد: تعدادی از خودروهای سبک و سنگین از کار افتاده را پس از تعمیرات و بازسازی به چرخه ناوگان موتوری شهرداری برگشت داده شده است.

شهردار بندرلنگه در خصوص جمع آوری سگ های ولگرد گفت: در خصوص جمع آوری سگ های ولگرد شهرداری همه تلاش خود را کرده است و این کار هزینه های بسیاری را برای ما تحمیل شده است، این روند کار تنها شهرداری نیست و ادارات مختلف باید با ما همکاری لازم را داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه ۲هزار گل و نهال مثمر در گلخانه شهرداری پرورش داده شده است، عنوان کرد: درخت های مثمر را نیز جایگزین درخت های بی حاصل در سطح شهر شده است.

فرهمندنیا با بیان اینکه شهرداری در بحث معاینه فنی هیچگونه مسئولیتی ندارد اظهارداشت: اما بنا بر درخواست و مطالبات مردم پیگیری هایی نیز صورت گرفته است.

این مسئول یادآور شد: احداث پارک، آسفالت محلات و معابر بنا به درخواست شورا و شهرداری بندرلنگه از وزیر اقتصاد در سفر ریاست جمهوری به هرمزگان به تصویب رسیده است.

شهردار بندرلنگه با اشاره به اینکه مطالبه گری حق همه مردم این شهر است گفت: نباید به بهانه مطالبه گری به همکاران شهرداری بی احترامی، توهین و افترا زده شود، بلکه باید جایگاه و منزلت افراد در هرلباس و منصبی حفظ شود.

وی با بیان اینکه بهتر است هر گونه مطالبه گری از مسیر قانونی خود صورت گیرد عنوان کرد: در صورت مشاهده هرگونه اجحاف و کم کاری از سوی دستگاه‌ها، شهروندان می توانند از طریق مراجع ذیصلاح اقدام کنند.

فرهمندنیا با اشاره به اینکه اصحاب رسانه میتوانند بهترین مطالبه گران باشند در پایان گفت: ۵۰ تاکسی به ناوگان تاکسیرانی بندرلنگه اضافه خواهد شد تا مشکل کمبود تاکسی در این شهر برطرف شود.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه