English

پویش درختکاری با هدف ترویج فرهنگ گسترش فضای سبز

شهردار بندرعباس گفت: پویش درختکاری برای کاشت هزار اصله نهال با هدف ترویج فرهنگ درختکاری، احیا، گسترش و حفظ فضای سبز توسط شهرداری بندرعباس برگزار شد.

پویش درختکاری با هدف ترویج فرهنگ گسترش فضای سبز

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، همزمان با روز درختکاری و آغازهفته منابع طبیعی، آئین غرس نهال با حضور فرماندار بندرعباس، مهدی نوبانی شهردار بندرعباس، یعقوب دبیری نژاد، فریده عامری و عیسی عباسی اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس، نرگس منتظری تختی سرپرست مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری هرمزگان، مدیران شهرداری، نقی حیدری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان بندرعباس، مدیر کل راهداری و حمل و نقل استان هرمزگان و جمعی از مسئولان استانی برگزارشد.
مهدی نوبانی شهردار بندرعباس در حاشیه این مراسم اظهار داشت: برنامه ای در قالب پویش درختکاری با هدف ترویج فرهنگ درختکاری، احیا و حفظ منابع طبیعی و گسترش فضای سبز برگزار شد.
نوبانی افزود: این پویش با همکاری سازمان‌های مردم نهاد، شهروندان و بهره گیری از ظرفیت‌های دستگاه‌های دولتی و غیردولتی با اهمیت و نقش درختان و فضاهای سبز و لزوم نگهداشت آنها شکل گرفته است.
وی در پایان افزود: باید تلاش شود کاشت درخت و نهال به یک فرهنگ اصیل در میان مردم این سرزمین تبدیل شود.
این مقام مسئول ضمن تاکید بر همراهی شهروندان در این طرح افزود: کاشت مشارکتی 1000 نهال که تعداد 400نهال در منطقه یک، 400 نهال در منطقه دو و 200 نهال در آرامستان انجام شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه