English

پول نه؛ بلکه انقلاب اسلامی شما را به این جایگاه رسانده است

امام‌جمعه موقت بندرعباس خطاب به اعضای شورای شهر بیان داشت: موفقیت‌های امروز صدقه‌سر جمهوری اسلامی ایران است لذا اعضای شورای شهر باید حواسشان باشد که پول شما را به اینجا نرسانده‌ بلکه انقلاب اسلامی ایران شما را به اینجا رسانده‌ است و باید افتخار کنید که نوکر ملت هستید.

پول نه؛ بلکه انقلاب اسلامی شما را به این جایگاه رسانده است

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین «قنبر درویشی» امام‌جمعه موقت بندرعباس و از مبارزان انقلابی دوران طاغوت در نشست با اعضای شورای شهر بندرعباس که به مناسبت گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر و ماه رجب برگزار شد، گفت: رجب یعنی ریزش رحمت الهی و ماه توبه است و با پالایش روح و روان می‌توان خود را برای ماه رمضان آماده کرد؛ لذا در این ماه باید خودسازی را در دستور کارتان قرار داده و در حفظ بیت‌المال کوشا بود.

درویشی به تشریح تفاوت بین رژیم شاهنشاهی و نظام جمهوری اسلامی ایران پرداخت و گفت: هم‌اکنون در اقصی نقاط ایران اسلامی، تمام ظرفیت‌ها و امکانات به‌صورت آشکار در راستای پیشرفت مناطق مختلف استفاده می‌شود و همه این تجهیزات و پیشرفت‌ها، ثمره خون شهیدان و در زمره دستاوردهای انقلاب اسلامی به شمار می‌آید، اما در دوران پیش از انقلاب مناطق روستایی مختلف استان هرمزگان با کمبود تجهیزات و امکانات مواجه بود و همچنین در اقصی نقاط این استان فضایی آموزشی برای تحصیل دانش آموزان وجود نداشت و فقط یک دبیرستان در شهر میناب بود.

وی در ادامه سخنانش خاطرنشان کرد: ماه رمضان سال 1354 یک ماه منبر رفتم و به خاطر آن 11 ماه تحت شکنجه ساواک بودم و هر چیزی از شکنجه‌ها شما شنیده‌اید ما دیدیدم و عیناً روی ما پیاده شده‌ است و تنها جرم ما این بود که مأموران ساواک به ما می‌گفتند شما گفتید که ابوذر را تبعید کرده‌اند، منظور شما از ابوذر چه کسی بوده است؟

یکی از مبارزان انقلابی دوران شاهنشاهی ابراز داشت: متأسفانه در دوران ستم‌شاهی، حق انتخاب برای تعیین سرنوشت از مردم سلب شده بود و بیگانگان آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها، نمایندگان مجلس را برمی‌گزیدند.

درویشی گفت: نهضت انقلاب اسلامی مرهون زحمات و فداکارهای یکایک مردم و ثمره خون شهدا است و اگر این انقلاب به ثمر نمی‌رسید بنده و مرحوم عباسی جزو معدومین بودیم به‌طوری‌که مأموران ساواک به ما می‌گفتند شما رهبر مارکسیست‌های مسلمان استان ساحلی هرمزگان هستید.

وی یادآور شد: موفقیت‌های امروز صدقه‌سر جمهوری اسلامی ایران است لذا اعضای شورای شهر باید حواسشان باشد که پول شما را به اینجا نرسانده‌ بلکه انقلاب اسلامی ایران شما را به اینجا رسانده‌ است و باید افتخار کنید که نوکر ملت هستید همان‌طور که امام خمینی (ره) فرمود به من خادم بگویید و باید قدر این انقلاب بدانید.

امام‌جمعه موقت بندرعباس در پایان ابراز داشت: شکر کنید که با این انقلاب به اینجا رسیدید و شکر این نعمت را به جا آورید و شکر این نعمت آن است که بنده و خادم اسلام باشید و مطمئن باشید که هرکس اعمال خلافی انجام دهد دیر یا زود به جزای اعمالش خواهد رسید لذا از خدا بترسید و وضعیت قبل از انقلاب را در شهرها و روستاهایتان به یاد بیاورید و بدانید که هر آنچه امروز داریم با زحمات انقلابیون و شهدا به دست آمد.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه