English

افزایش ۵۴ درصدی توقیفات یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان

سرپرست یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان از افزایش ۵۴ درصدی توقیفات یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان تاپایان دی ماه سال جاری نسبت به همین مدت سال گذشته در آب های هرمزگان خبر داد.

افزایش ۵۴ درصدی توقیفات یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سروان مهرداد رامش جان سرپرست یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان با اشاره به کمبود تجهیزات و نیروی یگان حفاظت و همچنین با توجه به گستردگی نوار ساحلی هرمزگان و برخورداری این استان از بزرگترین ناوگان صیادی کشور مطالب مهمی را عنوان کرد و گفت: حفاظت از منابع و ذخایر آبزیان در آب های تحت حاکمیت جهموری اسلامی ایران و ایجاد آرامش دریا در حوزه صید و صیادی از مهمترین وظایف این یگان است که با تعصب و تلاش مجموعه شیلات هرمزگان با وجود همه کمبود و کاستی ها به بهترین شکل ممکن در حال انجام است.
سروان رامش جان ابراز داشت: تاپایان دی ماه سال جاری  ۲۸۵ فروند شناور صیادی متخلف و ۴۳ فروند شناور بی هویت توقیف شده است.
رامش جان بیان داشت: برای تمام شناورهای توقیفی پرونده تشکیل شده است و این میزان توقیفات یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات پس از تشکیل پرونده به کمیسیون تخلفات شیلات هرمزگان یا برحسب نیاز به دستگاه قضا معرفی شده اند.
سرپرست یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان گفت: کشف ۵۷ جفت تخته ترال قایق، ۵۶ دستگاه تور ترال قایق، 3 جفت تخته ترال لنج، دو دستگاه تور ترال لنج، ۱۳ دستگاه پرساین و هزار و ۶۷۵ طاقه تور منوفلامنت از مهمترین کشفیات یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان در این 10 ماه اخیر سال جاری است.
سروان رامش جان با اشاره به دستگیری  ۳۵۸ نفر متهم گفت: بیش از ۲۸۲ پرونده به کمیسون تخلفات صید و صیادی معرفی شده و  بخشی نیز  به مراجع ذی صلاح معرفی شده اند.
وی در پایان تاکید کرد: شماره تلفن  ستاد یگان استان۰۷۶۳۳۳۳۱۴۳۴ آماده دریافت هر گونه اخبار و اطلاعات در راستای صید و صیادی و خدمات رفاهی به جامعه صیادی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه