English

رئیس‌جمهور تأکید کرد؛

استفاده از مدیر بومی بر مدیر غیربومی مقدم است / صنایع مسئولیت‌های اجتماعی خود را فراموش نکنند

رئیس‌جمهور اظهار داشت: استفاده از مدیر بومی بر مدیر غیربومی مقدم است و باید از نیرویی که می‌تواند نقش مؤثری در پیشرفت استان داشته باشد بهره لازم برده شود.

استفاده از مدیر بومی بر مدیر غیربومی مقدم است / صنایع مسئولیت‌های اجتماعی خود را فراموش نکنند

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور در دیدار با نخبگان، علما، خانواده شهدا، ایثارگران و جمعی از اقشار مختلف مردم هرمزگان بیان داشت: نکات مهم پیگیری می‌شود و دغدغه‌های مهم را رفع خواهیم کرد.

وی افزود: هرمزگان صنایع ، دریا، معادن و نیروی انسانی کارآمد دارد که ذخایر ارزشمندی برای کشور محسوب می‌شود و نشان صدق استان ۱۲۰۰ شهید و ایثارگران آن است.

 رئیسی اضافه کرد: همواره باید قدردان مرزبان چه شیعه و سنی بود و در استانی که این میزان صنایع و سرمایه‌گذاری وجود دارد چرا باید شاهد فقر باشیم و مدیران و استاندار باید از راهکارها علمی برای برون‌رفت از این وضعیت استفاده کنند.

وی اظهار داشت: استفاده از مدیر بومی بر مدیر غیربومی مقدم است و باید از نیرویی که می‌تواند نقش مؤثری در پیشرفت استان داشته باشد بهره لازم برده شود.

رئیس‌جمهور بر استفاده از تمام ظرفیت وزارتخانه‌ها برای توسعه سواحل مکران تأکید کرد و افزود: عدالت در پیشرفت نباید فراموش شود و از صنایع می‌خواهم که در مسئولیت اجتماعی و در عمران و آبادی استان نقش‌آفرینی کنند چراکه نسبت به آلایندگی استان سهم دارند و کمبودهای هرمزگان باید از طریق این صنایع رفع شود.

وی تصریح کرد: اموال مازاد دولت که در استان به فروش می‌رسد باید در صندوقی برای پیشرفت استان واریز می‌شود و در مسیر توسعه استان مورداستفاده قرار گیرد و استاندار باید پیگیری کند محصولات مناسب استان به کشورهای همسایه صادر شود تا تجارت از حوزه دلالی دور بماند و سازوکاری برای صادرات صحیح در نظر گرفته شود.

رئیسی تأکید کرد: موضوع مهم مسئله محوری در دانشگاه‌های هرمزگان است و اساتید و دانشجویان باید راهکارهای مؤثر خود را ارائه بدهند.

وی نسبت به کمبود پزشک و مراکز درمانی هرمزگان لب به انتقاد کشور و گفت: رنج‌آور است که شاهد باشیم در این استان دسترسی به مراکز درمانی سخت باشد و ما تأکید بر توزیع عادلانه پزشک و متخصصان داریم.

رئیس‌جمهور گفت: یکی از موانع تولید قاچاق کالاست و باید جلوی آن گرفته شود چراکه اگر از دری قاچاق وارد شود از دری دیگر رونق تولید خارج خواهد شد.

وی در پایان بیان داشت: فقر مطلق باید در هرمزگان ریشه‌کن شود، همه‌ی ما را این فقر و بیکاری رنج می‌دهد و نیاز است که با همت همه گروه‌ها این محرومیت گسترده رفع شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی