English

محمد رضا لواسانی اظهارداشت:

حضور زنجیره کامل صنعت فولاد برای اولین بار در نمایشگاه کیش

سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش صنعت فولاد را از افتخارات کشور دانست و گفت: صنعت فولاد باعث شد تا مصداق واقعی ما می توانیم را در کشور ببینیم.

حضور زنجیره کامل صنعت فولاد برای اولین بار در نمایشگاه کیش

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، محمد رضا لواسانی سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش در مراسم افتتاح و بازدید از بیست و سومین نمایشگاه و سمپوزیوم فولاد کیش گفت: خوشبختانه در این صنعت توانستیم از صفر تا صد یعنی از معدن تا کالای‌نهایی را در یک کشور جمع کنیم که این یک افتخار بزرگ است و البته تحریم کمک کرد به این افتخار بیشتر دقت کنیم.

وی با بیان اینکه امسال برای اولین بار زنجیره کامل صنعت فولاد در نمایشگاه کیش حضور دارند اظهارداشت: میزبانی از این نمایشگاه به‌ویژه در شرایطی که کرونا ضعیف تر شده است و حمایت از این صنعت را موجب افتخار کیش دانست.

سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به تولید سالانه ۱۵ میلیون تن فولاد در کشور گفت: خوشبختانه ظرفیت تولید فولاد در کشور حدود دو برابر مصرف داخلی یعنی تولید حدود ۳۰ میلیون تن درسال است.

وی خاطرنشان کرد: در افقی که پیش بینی شده و با این زنجیره تولید این محصول در کشور تا سال ۱۴۰۴ به بالای ۵۵ میلیون تن می رسد که نوید بخش روزگار خوبی برای اقتصاد کشور است.

لواسانی همچنین با بیان اینکه افتخار می کنیم کیش میزبان چنین نمایشگاه مهمی است و در خدمت این صنعت هستیم اظهار امیدواری کرد تا این نمایشگاه باعث رشد بهتر این صنعت شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی