English

عیسی عباسی؛

پایانه مسافربری بندرعباس به کجا رسید؟/ دوره حرکت‌های عوام‌فریبانه تمام شده است

عضو شورای شهر بندرعباس گفت: مسئولان حوزه حمل‌ونقل شهرداری به مردم صادقانه و شفاف بگویند مشکل پروژه بزرگ پایانه مسافربری بندرعباس چیست که با توجه به اعتبارات میلیاردی همچنان بلاتکلیف است.

پایانه مسافربری بندرعباس به کجا رسید؟/ دوره حرکت‌های عوام‌فریبانه تمام شده است

به گزارش خبرگزاری موج، «عیسی عباسی» عضو شورای شهر بندرعباس در چهاردهمین جلسه رسمی شورای شهر اذعان داشت: باید هرچه سریع‌تر با همکاری و مشارکت اعضای شوراها، دادستان بندرعباس و کمیسیون شورای شهر بندرعباس تکلیف منازل بدون سند در محلات دارای بافت فرسوده و حاشیه شهر بندرعباس مشخص و کمیته‌ای برای رفع مشکلات مردم تشکیل شود.
وی در ادامه گفت: مسئولان حوزه حمل‌ونقل شهرداری به مردم صادقانه و شفاف بگویند مشکل پروژه بزرگ پایانه مسافربری بندرعباس چیست که با توجه به اعتبارات میلیاردی که برای پایان این پروژه اختصاص داده شد اما همچنان راکد مانده است.
عباسی افزود: پایانه مسافربری قدیمی در شان شهر بندرعباس نیست و در این رابطه مسئولان شهرداری پاسخگو نیستند اما باید بدانند حساسیت این موضوع از سوی اعضای شورا و افکار عمومی به فراموشی سپرده نخواهد شد.
این عضو شورای شهر بندرعباس تصریح کرد: متأسفانه برخی مدیران شهرداری هنوز باور ندارند که دوره حرکات نمایشی و عوام‌فریبانه به پایان رسیده است و برخی به علت باورهای غلط و تهی بودن از هرگونه طرح و ایده با آسایش‌طلبی به جای تعدیل رفتار، همان شیوه منسوخ‌شده را دنبال می‌کنند.
وی تأکید کرد: مردم دیگر حوصله دیدن و شنیدن این اخبار را ندارند و انشالله بتوانیم همراه با مردم مشکلات شهری را روزبه‌روز کمتر کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه