English

هوشنگ ملایی رییس حوضه آبریز زاینده رود منصوب شد

معاون آب و آبفای وزیر نیرو و مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران در حکمی "هوشنگ ملایی" را به عنوان رئیس حوضه آبریز رودخانه زاینده‌رود منصوب کرد.

هوشنگ ملایی رییس حوضه آبریز زاینده رود منصوب شد

به‌گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، در حکم انتصاب هوشنگ ملایی آمده است: نظر به مراتب تعهد، شایستگی و تجارب ارزشمند جنابعالی در چارچوب برنامه‌های ابلاغی وزیر نیرو در خصوص اعمال فرایند شایسته‌گزینی به عنوان معیار اصلی انتخاب و انتصاب، به موجب این حکم برای مدت دو سال به عنوان رئیس حوضه آبریز رودخانه زاینده‌رود منصوب می‌شوید.
پیش از این، هوشنگ ملایی مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای هرمزگان بود که با حکم تقی‌زاده خامسی، "جمشید عیدانی" به عنوان سرپرست این شرکت معرفی شد.
معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا و مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران، پیشتر نیز "غزال جعفری" را به‌عنوان رئیس حوضه آبریز اترک و حوضه‌های شمالی، "شاهپور رجایی" را به عنوان رئیس حوضه آبریز رودخانه کرخه و مرزی غرب، "مهرزاد احسانی" را به عنوان رئیس حوضه رودخانه زهره، جراحی و حوضه‌های جنوبی، "مسعود میرمحمد صادقی" را به سمت رئیس حوضه آبریز رودخانه سفیدرود بزرگ و "احمد قندهاری" را به عنوان رئیس حوضه آبریز رودخانه ارس منصوب کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه