English

تا افق ۱۴۰۲؛

اهداف و اقدامات استراتژیک فولاد هرمزگان تصویب شد

براساس فرآیند مدیریت استراتژیک و طبق روال سال های گذشته، در جلسه‌ای دو روزه اهداف، شاخص ها و اقدامات استراتژیک شرکت فولاد هرمزگان در افق ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲ مصوب شد.

اهداف و اقدامات استراتژیک فولاد هرمزگان تصویب شد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، معاون تکنولوژی و توسعه شرکت فولاد هرمزگان در ارتباط با فرآیند تدوین اهداف شرکت گفت: فرایند تدوین استراتژی‌ها از نیمه دوم دی ماه آغاز  و درکمیته های تحول هفت گانه تحلیل محیط کلان، تحلیل محیط صنعت و تحلیل محیط درون سازمان و شناسایی نیازها و انتظارات ذی‌نفعان، انجام گردید. همچنین اهداف و اقداماتی که به طور کامل محقق نشده بودند بر مبنای منابع و قابلیت های مورد نیاز و ورودی های دیگر از جمله گزارش بازخورد تعالی سازمانی، نتایج خودارزیابی و ... بررسی شد.

در این جلسات پیشنهاد اولیه اهداف و اقدامات استراتژیک سطح شرکت تدوین و برای جمع بندی آماده گردید. و در پایان بخش نهایی فرایند تدوین استراتژی سطح شرکت و جمع بندی و تصویب نهایی آن در روزهای دوم و سوم اسفند ماه ۹۹ انجام شد.

پس از این جلسۀ دوروزه، اهداف و اقدامات سطح شرکت که در این جا نهایی شده است، در کمیته‌های اصلی تحول شکسته می‌شود و هر کمیته متناسب با نقش خود در این اهداف، اقدامات متناسب تعریف و اجرایی خواهد نمود. 

وی در پایان از حمایت های مدیرعامل شرکت و همکاری و همراهی تمامی همکاران فولاد هرمزگان، بالاخص همکاران مهندسی صنایع که محوریت و مدیریت این فرآیند را بر عهده داشتند، تشکر نمود و از خداوند منان برای همه کارکنان سلامتی و موفقیت های بیش از پیش خواستار شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه