English

کشف ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در میناب

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان از کشف ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق و انهدام ۱۵ کیلومتر خط انتقال سوخت در آب های شهرستان میناب خبر داد.

کشف ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در میناب

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سردار حسین دهکی  فرمانده مرزبانی استان هرمزگان در تشریح این خبر، اظهار داشت: مرزبانان پایگاه دریابانی میناب در راستای تشدید اقدامات کنترلی و مراقبتی و حراست از مرزهای آبی کشور و مبارزه با قاچاق چیان سوخت در دو عملیات جداگانه موفق به شناسایی و توقیف محموله قاچاق و خط لوله انتقال سوخت شدند.

وی افزود: ماموران، پس از کسب خبر مبنی بر خروج محموله سوخت قاچاق به سمت یکی از کشورهای همسایه در یک عملیات موفق به شناسایی قاچاقچیان شدند که پس از ساعتی تعقیب و گریز، دو محفظه پلاستیکی حاوی ۹۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق را کشف کردند.

سردار دهکی در ادامه تصریح کرد: مرزداران در عملیات جداگانه ای دیگر، در آب های میناب موفق شدند، 15کیلومتر خط لوله انتقال سوخت قاچاق را کشف و منهدم کنند.

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان با بیان اینکه متهمان متواری شدند و دستگیری آنها در دستور کار مرزبانان قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: ماموران در مجموع موفق به کشف ۹۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق به ارزش ۲۷۰ میلیون ریال شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه