English

احسان کامرانی خبرداد؛

راه اندازی دو پردیس دانشگاه آزاد اسلامی در میناب

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان از راه‌اندازی دو پردیس دانشگاهی در بخش‌های سندرک و توکهور هشتبندی شهرستان میناب خبر داد.

راه اندازی دو پردیس دانشگاه آزاد اسلامی در میناب

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، احسان کامرانی در دیدار با فرماندار ویژه میناب با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر عنوان کرد: دو پردیس دانشگاهی زیرنظر دانشگاه آزاد اسلامی واحد میناب در بخش‌های سندرک و توکهور هشتبندی راه‌اندازی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه خدمت به مردم فرصتی است که خداوند در اختیار ما گذاشته و باید از این فرصت به ‌خوبی استفاده کنیم، اظهار کرد: امیدواریم با راه‌اندازی پردیس دانشگاهی در مناطق کم ‌برخوردار بتوانیم کمک کنیم که مردم از مزایا و ظرفیت‌های دانشگاهی بهره‌مند شوند.

کامرانی نقش دانشگاه آزاد اسلامی در توسعه علمی و فرهنگی بی‌بدلیل دانست و افزود: با ایجاد پردیس دانشگاهی در این مناطق شاهد حل مشکلات منطقه و توسعه حوزه‌های کشاورزی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی و همچنین کاهش آسیب‌های اجتماعی خواهیم شد.

وی با بیان اینکه توسعه پردیس‌های دانشگاهی براساس ظرفیت‌های منطقه است، ادامه داد: سعی داریم رشته‌های مورد تقاضا و کاربردی راه‌اندازی کنیم تا جوانان منطقه از این فرصت به‌خوبی بهره‌مند شوند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان در پایان عنوان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاهی مردمی برای مردم و هدف آن خدمت به مردم است و باید در حد توان به مردم این نظام و انقلاب خدمت‌رسانی کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه