سرخط خبرها
  • هشدار تداوم گرمای غیرمعمول در کشور
  • آغاز فعالیت ۱۰۱ دستگاه اتوبوس ۱۸ متری در پایتخت
  • آغاز ثبت‌نام سفر اربعین در سامانه سماح از ۹ تیرماه
  • جاده چالوس و آزادراه تهران ـ شمال یک‌طرفه شد
  • هیچ مجوزی برای کشت خشخاش صادر نشده است
  • مترو و اتوبوس در پایتخت تا ۱۹ تیر رایگان شد
  • تعطیلی میادین میوه و تره‌بار تهران در روز تاسوعا و عاشورا
  • رئیس پلیس راهور تهران بزرگ: استفاده از تلفن همراه هنگام رانندگی ۳ نمره منفی دارد
  • فرودگاه عسلویه از شنبه ششم تیرماه جاری بازگشایی می‌شود
  • فریدزاده: «سفیر» باعث آشتی دادن قشر مذهبی با سینما شد
  • ادعای اکسیوس: محدودیت سفر تیم ملی ایران به آمریکا کاهش یافت
  • اینفانتینو: جام قهرمانی را با ترامپ به تیم قهرمان اهدا خواهیم کرد
  • رکورد تاریخی رونالدو در جام جهانی ۲۰۲۶
  • سد کرج در آستانه سر ریز شدن
  • جملهٔ فارسی نخست‌وزیر پاکستان خطاب به پزشکیان، غم شما غم ماست
  • هشدار دادگستری تهران درباره پیامک‌های جعلی خدمات دولتی
  • بورس دوباره صعودی شد
  • اختلال گسترده در شبکه بانکی کشور
  • دانشمندان چینی پرینت سه‌بعدی‌ای اختراع کردند که فقط با نور، اشیا را در ۰.۶ ثانیه می‌سازد
  • مجله اشپیگل آلمان: ۹۲ درصد مردم اسرائیل، ایران را پیروز جنگ می‌دانند

سامانه مکاتبات اداری در دفاتر پیشخوان دولت هرمزگان راه اندازی شد

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان گفت: شبکه مکاتبات دولت از طریق دفاتر پیشخوان در هرمزگان راه اندازی شد.

دفتر پیشخوان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، نازنین شیبانی تذرجی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان در حاشیه این مراسم گفت: شبکه مکاتبات دولت از طریق دفاتر پیشخوان در استان هرمزگان به منظور تکریم ارباب رجوع، کاهش مراجعات مردم به دستگاه های اجرایی و صرفه جویی در مصرف کاغذ راه اندازی شده است.

نازنین شیبانی تذرجی در این مراسم عنوان کرد: با راه اندازی سامانه مکاتبات الکترونیکی اشخاص حقیقی و حقوقی، انجام مکاتبات با تمام دستگاه‌ها و سازمان‌ها از طریق دفاتر پیشخوان خدمات دولت در استان هرمزگان قابل انجام است. 

وی اضافه کرد: هدف از راه اندازی سامانه مکاتبات دولت در دفاتر پیشخوان استان، کاهش تردد مردم در شهرها و روستاها و عدم نیاز به مراجعه حضوری شهروندان به ادارات و همچنین کاهش ترافیک شهری است.

نازنین شیبانی افزود : اتصال روستاها به دستگاه های دولتی یکی از مهمترین مزیت های دولت الکترونیک است که باعث کاهش رفت و آمد روستائیان می شود.

معاون استاندار با تاکید بر سهولت انجام کار در این سامانه، اظهار داشت: تمام مراحل و گردش کار در این سامانه به صورت پیامک به اطلاع کاربران خواهد رسید.

شیبانی  یادآور شد: فرایند ارائه خدمات شبکه دولت به مردم استان در این سامانه شامل پذیرش درخواست، ثبت درخواست در سامانه، ارائه کد رهگیری، پیگیری درخواست از دستگاه‌ها، اطلاع رسانی به متقاضی است و ارائه پاسخ با کد ملی و کد رهگیری صورت می‌گیرد.

به گفته وی این خدمت امکان ثبت نامه ها و درخواست مردمی از طریق دفاتر پیشخوان دولت و به گردش در آوردن نامه ثبت شده در دستگاه های متصل به شبکه دولت را فراهم می آورد و تمامی افراد حقیقی و حقوقی می توانند نامه های خود را به تمامی دستگاه های متصل به شبکه دولت از طریق پنجره واحد پیشخوان ارسال کنند و از همین طریق پاسخ مکاتبات خود را دریافت کنند.

شیبانی در پایان گفت : برای نخستین بار در استان هرمزگان امکان ارسال نامه به ادارات از طریق دفاتر پیشخوان از سراسر استان فراهم شده است و مردم هرمزگان می‌توانند بدون مراجعه حضوری به ادارات و دستگاه ها نامه های خود را از طریق دفتر پیشخوان دولت در شهر خود پیگیری کنند.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه