English

پرداخت تسهیلات به رانندگان تاکسی هرمزگان

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس، گفت: برای حمایت از کسب و کار‌هایی که با گسترش ویروس کرونا دچار ضرر شده اند، تسهیلات 6 میلیون تومانی به رانندگان تاکسی پرداخت می‌شود.

پرداخت تسهیلات به رانندگان تاکسی هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، حسین اخلاقی رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس، گفت: همه رانندگان تاکسی که بیمه تامین اجتماعی دارند می‌توانند از تسهیلات با نرخ ۱۲ درصد و بازپرداخت ۲۴ ماهه و یک دوره سه ماه تنفس بهره‌مند شوند.
حسین اخلاقی افزود: رانندگان تاکسی می‌توانند با مراجعه به سامانه اینترنتی به نشانی kara.mcls.gov.ir از این تسهیلات بهره‌مند شوند.

وی گفت: رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس گفت: با شیوع ویروس کرونا با کم شدن رفت و آمد شهروندان، در امد رانندگان تاکسی کاهش یافته است.

اخلاقی افزود: در مراحل بعدی به رانندگان سرویس مدارس، مسافربر‌های شخصی مورد تایید، آژانس‌های مسافربری و شرکت‌های اینترنتی جابجایی مسافر این تسهیلات پرداخت می‌شود.

پیش از این هم تسهیلات کمک معیشتی قرض الحسنه به مبلغ دو میلیون تومان در مرحله نخست به ۱۴۰ راننده تاکسی در بندرعباس پرداخت شد.

اکنون هزار و ۷۰۰ دستگاه تاکسی در شهر بندرعباس فعالیت می کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه