English

علاء امیریان نژاد مطرح کرد؛

افتتاح طرح آبرسانی به روستای پر نیمه شهرستان خمیر در هفته دولت

معاون بهره برداری آب و فاضلاب هرمزگان از افتتاح پروژه آبرسانی به روستای پرنیمه بخش رویدر شهرستان خمیر در هفته دولت خبر داد.

افتتاح طرح آبرسانی به روستای پر نیمه شهرستان خمیر در هفته دولت

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، علاء امیریان نژاد معاون بهره برداری آب و فاضلاب هرمزگان در بازدید از تاسیسات آب رویدر و روند آبرسانی به روستای پرنیمه افزود: آبرسانی به شهر و روستاهای رویدر شهرستان خمیر، روند قابل قبولی دارد که تداوم آن باعث افزایش رضایت مشترکان خواهد شد.

وی افزود: با یکپارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی انتظارات مشترکان به ویژه در بخش روستایی برای بهبود وضعیت آبرسانی بالاتر رفته است، ما نیز تلاش می کنیم وضعیت آبرسانی به روستاها را بهبود ببخشیم.

  معاون بهره برداری آب و فاضلاب هرمزگان ، افزود: با توجه به مشکلات زیرساختی روستاها، رفع آن ها هم مستلزم زمان بیشتری است و هم اعتبارات زیادی را می طلبد که امیدواریم با برنامه ریزی هایی که صورت می گیرد بتوانیم شبکه آبرسانی به بخش رویدر را توسعه دهیم.

وی همچنین در بازدید از روند توسعه و اصلاح شبکه آبرسانی به روستای پرنیمه بخش رویدر گفت: در اجرای این طرح 4 کیلومتر شبکه گذاری صورت گرفته است.

امیریان نژاد با اشاره به اینکه تاکنون انشعاب 80 مشترک این روستا نصب شده است، افزود: طرح آبرسانی به روستای پرنیمه هفته دولت به بهره برداری می رسد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه