English

سرهنگ حسن دستوری زاده:

اعلام تاریخ اعزام مشمولان خدمت سربازى در هرمزگان

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی هرمزگان با اعلام خبر اعزام مشمولان در روز های یکم و سوم اردیبهشت، به همراه داشتن مدارک هویتی، برگه اعزام و برگه معرفی به مرکز آموزشی توسط مشمولان اعزامی تأکید کرد.

اعلام تاریخ اعزام مشمولان خدمت سربازى در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، حسن دستوری زاده معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی هرمزگان گفت: عملیات اعزام مشمولان فارغ التحصیلان دانشگاهی در صبح روز دوشنبه یکم اردیبهشت ماه و مشمولان عادی و دیپلم روز چهارشنبه سوم اردیبهشت ماه در خیابان انتظام از مقابل معاونت وظیفه عمومی به مراکز آموزشی تعیین شده انجام می شود.

دستوری زاده از عموم مشمولان خدمت سربازی خواست با توجه به اینکه اعزام به مرخصی سربازان در طول دوره به دلیل شرایط موجود و به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، امکان پذیر نمی باشد، مدارک مورد نیاز شرایط خاص(متاهلان، پدر نظامی شاغل یا بازنشسته فقط ناجایی، گواهی فوت والدین، جانبازان بالای 25 درصد و خانواده درجه یک شهداء را به همراه داشته باشند.

وی با تأکید بر حضور به موقع مشمولان در محل اعزام واقع در بندرعباس خیابان انتظام پشت بیمارستان خاتم الانبیاء، از آنان خواست ضمن رعایت مسایل و نکات بهداشتی، حتما و الزاما مدارک هویتی و برگه آماده به خدمت، برگ تست غربالگری، برگه معرفی به مرکز آموزش و همچنین وسایل شخصی  و اقلام بهداشتی مورد نیاز به همراه داشته باشند.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی هرمزگان همچنین به خانواده های مشمولان توصیه کرد با توجه به شیوع بیماری کرونا و اعمال محدودیت های ترافیکی شهری وبه منظور جلوگیری از ازدحام جمعیت و تسریع در عملیات اعزام از همراهی مشمولان در روز اعزام خوداری کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه