English

سعید ناجی:

واکنش معاون سیاسى استاندار هرمزگان به ناکارآمدى برخى از روابط عمومى ها

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: نیروهای کارآمد در حوزه روابط عمومی های استان بسیار کم است به دلیل کمبود نیروهای مجرب در این عرصه نمی توان از ظرفیت کامل آنان در هرمزگان به درستی استفاده کرد.

واکنش معاون سیاسى استاندار هرمزگان به ناکارآمدى برخى از روابط عمومى ها

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سعید ناجی  معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان   در جلسه شورای روابط عمومی های استان ، گفت: شورای روابط عمومی های استان وظیفه مهم ساماندهی فعالیت های روابط عمومی های دستگاه های مختلف در هرمزگان را بر عهده دارد و علاوه بر آن برگزاری دوره های  آموزشی، فعال سازی این واحد در تمامی دستگاه ها و در مسیر درست قرار دادن طرح ها و برنامه های این بخش نیز از وظایف این شورا است. 

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: نیروهای کارآمد در حوزه روابط عمومی های استان بسیار کم است به دلیل کمبود  نیروهای مجرب در این عرصه نمی توان از ظرفیت کامل آنان در هرمزگان به درستی استفاده کرد.

سعید ناجی افزود: آنچه که شورای روابط عمومی استان باید دنبال کند آموزش هدفمند و ارزیابی نتیجه این آموزش ها در  روابط عمومی دستگاه های استان است، برای داشتن روابط عمومی قوی در استان باید نیروهای روابط عمومی مورد ارزیابی و سنجش قرار گیرند زیرا نیروی ضعیف در این عرصه موجب ایجاد خلا در رابطه ی میان  مردم و مسئولین خواهد شد.

ناجی تاکید کرد: آموزش باید اسباب فعالیت و عملکرد موثر باشد اما  چنانچه پس  از  دوره های آموزشی هیچ تحولی در روند فعالیت ایجاد نشود این بدان معنا است که نتیجه ای حاصل نشده، و به همین منظور باید سطح ارتقاء روابط عمومی ها پس از دوره آموزشی، مورد ارزیابی قرار گیرد.

وی با بیان اینکه باید در برگزاری دوره های آموزشی به دنبال نتیجه بود، بیان کرد:  نتیجه مد نظر در برگزاری دوره های آموزشی باید در راستای بارور کردن دستگاه ها در حوزه اطلاع رسانی مناسب، ایجاد ارتباط شایسته و متعادل سازی فضای عمومی و روانی جامعه در خصوص برنامه ها و عملکرد دستگاه مربوطه باشد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با بیان اینکه تمامی تصمیمات گرفته شده در شورای روابط عمومی باید تاثیر خود را در عملکرد مجموعه روابط عمومی های استان نشان دهد، افزود: عدم حصول نتیجه به معنای عدم وجود هماهنگی شورا با جامعه هدف و یا ناکار آمدی نیروهای روابط عمومی دستگاه ها است که باید این امر با دقت مورد بررسی قرار گیرد.

وی تاکید کرد: باید هدف شورای روابط عمومی هرمزگان داشتن نیروهای فعال، پویا، باانگیزه و خلاق در بدنه روابط عمومی دستگاه های استان باشد، و برای رسید به این هدف باید طرح و برنامه داشت.

ناجی خاطر نشان کرد: چنانچه در بخش روابط عمومی دستگاه ها افراد کارآمد و توانا وجود داشته باشد علاوه بر بهره مندی از یک ظرفیت بالقوه و خوب،   بسیاری از مشکلات، که ریشه در ضعف اطلاع رسانی و عدم ارتباط مناسب دستگاه ها با جامعه دارد، رفع خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه  در حال حاضر نیروهای کارآمد و توانا در حوزه روابط عمومی های استان بسیار کم است، افزود: به دلیل کمبود نیروهای مجرب و کارآمد در این عرصه نمی توان از ظرفیت کامل این بخش در استان به درستی استفاده کرد.

وی خاطر نشان کرد: سامان دادن مجموعه روابط عمومی های دستگاه ها از نظر توانایی، قابلیت، انگیزه و همسویی باید انجام گیرد و بدون ملاحظه در این خصوص تصمیم گیری شود، زیرا زحماتی کشیده می شود اما به درستی منعکس نمی گردد و این امر در طولانی مدت موجب یاس و نامیدی در جامعه خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • عامری

    بالاخره روابط عمومی فرمانداری بندر عباس ما نفهمیدیم این همه پست چیه می زارن توی کانال های مجازی ، خجالت آوره ، فرماندار دست تو دماغ میکنه باید توی کانال ها دست به دست بچرخه. این تذکرات روباید خانم رکن الدینی گوشزدکنه ، عملکرد استاندار محترم هم دیده نمیشه، به نظرم جناب دکترناجی خطاب به تمام این فرمانداران شهرستان ها تذکرات رو به روابط عمومی ها بده مخصوصا‌ فرماندار بندر عباس. خانم رکن الدینی هم حتما باید دوره های آموزشی بزارنند برای این بندگان خدا . بالاخره ما بفهمیم خواننده هستند، رئیس هیات های ورزشی هستند یا اینا روابط عمومی هستند.!!؟؟

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی