English

عباس مویدی خبرداد؛

خسارت۲۴۰ میلیارد ریالی به پروژه های عمرانی بخش کشاورزی میناب

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان میناب گفت: 240 میلیارد ریال به واحدهای بهره برداری و پروژه های عمرانی بخش کشاورزی این شهرستان خسارت وارد شده و پرونده های مربوطه نیز در حال تشکیل و پیگیری است.

خسارت240 میلیارد ریالی به پروژه های عمرانی بخش کشاورزی میناب

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، عباس مویدی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان میناب با بیان اینکه سامانه های خدمت رسانی جهت رفاه حال بهره برداران و عدم نیاز به مراجعه حضوری راه اندازی شده است افزود: کارکنان این مدیریت و مراکز جهادکشاورزی این شهرستان طبق بخشنامه قبلی وزارت کشور با یک سوم نیروهای اداری با تشخیص مسئول مربوطه در محل کار خود حضور دارند.

وی ادامه داد: خدمات رسانی به بهره برداران بخش کشاورزی در میناب همچنان تداوم دارد و برخی از فعالیت ها نیز با برون سپاری به نظام مهندسی کشاورزی، دفاتر پیشخوان و مراکز خدمات کشاورزی غیردولتی واگذار شده است.

مدیر جهادکشاورزی میناب افزود: در تمامی مراکز بطور مستمر از روند پیشرفت پروژه های عمرانی بخش کشاورزی با رعایت تمهیدات بهداشتی بازدید بعمل می آید و پروژه هایی که ضرورت ندارند نیز بدلیل جلوگیری از شیوع کرونا توقف عملیات آنها انجام گرفته است.

وی اظهار کرد: اداره امور اراضی این مدیریت نیز پایش اراضی کشاورزی شهرستان جهت حفظ کاربری را بصورت روزانه از ۲۹ اسفندماه آغاز کرده و در این مدت میزان یک هزار و 100 کیلومتر موثر گشت زنی داشته و 2 مورد نیز توقف عملیات در سطح اراضی کشاورزی شهرستان صورت گرفته است.

مویدی گفت: مرکز جهادکشاورزی تیرور نیز در این مدت یازده روزه ابتدای سال بازدید از پروژه مزارع گندم در روستاهای زیارت مولا و چاه اسماعیل و راهنمایی کشاورزان درخصوص نحوه برداشت و مبارزه با بیماری های گندم به میزان ۵۰۰ هکتار را انجام داده است.

معاون سازمان جهادکشاورزی هرمزگان به سیل اخیر در بخش های مرکزی و بندزرک این شهرستان اشاره کرد و گفت: اداره فنی و زیربنایی به همراه واحد طرح و برنامه این مدیریت نیز بلافاصله بعد از وقوع سیلاب اخیر، بازدید از روستاهای خسارت دیده در بخش های سندرک، توکهور-هشتبندی، مرکزی و بندزرک(تمبک بالا وپایین، درباغ، بلیلی و...) را در دستور کار خود قرار داده که میزان 240 میلیارد ریال به واحدهای بهره برداری و پروژه های عمرانی بخش کشاورزی این شهرستان خسارت وارد شده و پرونده های مربوطه نیز در حال تشکیل و پیگیری است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه