English

حجت الاسلام سیدمحمدجواد رکنی حسینی مطرح کرد؛

بنیاد غدیر مساجد خیر ساز بندرلنگه را به اسم خود تمام می کند

امام جمعه شهرستان بندرلنگه گفت: مسئولان بنیاد غدیر هرمزگان هر گاه با کمبود بودجه مواجه می شوند برای اینکه عملکرد مثبتی از خود گزارش کنند مساجد خیر ساز بندرلنگه را به اسم خود تمام می کنند.

بنیاد غدیر مساجد خیر ساز بندرلنگه را به اسم خود تمام می کند

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، حجت الاسلام سیدمحمدجواد رکنی حسینی امام جمعه شهرستان بندرلنگه در جلسه شورای فرهنگ عمومی ضمن تشکر از  فعالیت های خبرنگاران در شرایط سخت، عنوان کرد: اصحاب رسانه نه تنها در شهرستان بندرلنگه بلکه در استان رسالت خود را برای پوشش خبری سالم و به دور از غرض به اثبات رسانده اند و این برای ما یک امتیاز بزرگی است که خبرنگاران دلسوز برای انعکاس خبری صحیح آستین همت را بالا زده اند و حضور همیشگی دارند.

امام جمعه شهرستان بندرلنگه با تاکید به اهمیت شورای فرهنگ عمومی، اظهار کرد: متاسفانه شورای فرهنگی هیچ گونه ضمانت اجرایی ندارد و اعضای شورا به صورت مرتب در جلسات آن شرکت نمی کنند. اما در جلسه شورای اداری اگر مدیری دو جلسه غیبت کرد او را مورد مواخذه قرار می دهند.

وی با اشاره به دولتی بودن این نهاد گفت: شورای فرهنگ عمومی به عنوان یک نهاد دولتی دارای بودجه است ولی معلوم نیست این بودجه در کجا خرج می شود البته این بودجه برای استان هزینه می شود اما برای شهرستان ها خیر.

وی در این رابطه به بنیاد غدیر اشاره کرد و گفت: بنیاد غدیر در برخی مواقع  در سطح استان با کمبود بودجه مواجه می شود و مسئولان این بنیاد برای اینکه زیر سوال نروند از  مساجد خیرساز ی که در سطح بندرلنگه ساخته می شود عکس می گیرند و به نفع خود گزارش می کنند که تاکنون دو بار شاهد چنین رفتارهایی بوده ایم.

 رئیس شورای فرهنگ عمومی بندرلنگه در بخش دیگری از سخنان خود به تنوع و گسترش استفاده از مواد مخدر در جامعه اشاره کرد و گفت: متاسفانه انواع و اقسام این مواد مخدر در بین فروشندگان مواد مخدر یافت می شود که حتی کارشناسان هم نمی توانند آن را تشخیص بدهند و ما تا به امروز کار فرهنگی درستی انجام نداده ایم در طول این چند سال فقط جلسات برگزار کرده ایم که هیچگونه خروجی مثبتی نداشته است.

وی با ابراز نگرانی از مصرف گسترده مشروبات الکلی در کشور و به ویژه در شهرهای استان هرمزگان، عنوان کرد: با برنامه ریزی های که دشمن برای هدف قرار دادن فرهنگ ما انجام داده موفق شده چندین گام از ما جلوتر باشد به گونه ای که مشروبات الکلی را به صورت تضمینی وارد کشور می کند و فروشندگان مشروبات از خریداران پولی از این بابت دریافت نمی کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه