English

اداره کل هواشناسی هرمزگان هشدار داد؛

خودداری شناورهای سبک و صیادی از تردد دریایی

توصیه می شود با توجه به نامساعد شدن شرایط دریا در تنگه هرمز و دریای عمان شناورهای سبک و صیادی از تردد دریایی خودداری کنند و تمهیدات لازم در بنادر شرقی و مرکزی استان صورت گیرد.

خودداری شناورهای سبک و صیادی از تردد دریایی

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، ظرف امروز وزش بادهای  نسبتا شدید جنوب شرقی باعث ناپایداری شرایط جوی دریایی در دریای عمان و  شرق تنگه هرمز خواهد شد.

بر اساس پیش بینی اداره کل هواشناسی هرمزگان سرعت وزش باد در نقاطی از شرق تنگه هرمز در محدوده 40 کیلومتر در ساعت و ارتفاع موج نیز تا نزدیک  180 سانتیمتر خواهد رسید؛ و توصیه می شود با توجه به نامساعد شدن شرایط دریا در تنگه هرمز و دریای عمان شناورهای سبک و صیادی از تردد دریایی خودداری کنند و تمهیدات لازم در بنادر شرقی و مرکزی استان صورت گیرد.

در بخش دیگری از این پیش بینی آمده با تقویت سامانه مونسون روی استان در ساعات بعدازظهر ناپایداری ها به صورت رشد ابرهای بارشی، رگبار موقتی باران و رعد وبرق و افزایش لحظه ای سرعت باد پیش بینی می شود و توصیه می گردد با توجه به احتمال سیلابی شدن موقت رودخانه های فصلی و  وقوع صاعقه  توصیه می شود از قرار گیری در حریم رودخانه ها و رفتن به مناطق مرتفع جدا خودداری شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه