English

قاتل متواری پس از یک سال دستگیر شد

رئیس پلیس آگاهی هرمزگان از دستگیری قاتل متواری بعد از گذشت یک سال خبر داد.

قاتل متواری پس از یک سال دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سرهنگ عبدالمجید کرمی رئیس پلیس آگاهی هرمزگان گفت: در پی وقوع یک فقره قتل دختر جوان (18ساله) با ضربات چاقو در شهریور ماه سال قبل و متواری شدن قاتل، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنائی پلیس آگاهی هرمزگان قرار گرفت.

وی بیان کرد: نظر به حساسیت موضوع و در اجرای دستور مقام قضائی تحقیقات میدانی کارآگاهان پلیس آگاهی در جهت کشف واقعه انجام، که در بررسی ها و حسب تحقیقات محلی به عمل آمده مشخص شد، مقتول که از اتباع کشور همسایه است به همراه مادر و برادر خود در بندرعباس زندگی می‌کرده است.

این مسئول انتظامی اذعان داشت: در این راستا از مادر مقتول در خصوص موضوع تحقیق به عمل آمد، که اظهار داشت: دخترم شب گذشته بیرون از منزل بود و حدود ساعت یک بعداز ظهر امروز به منزل آمد که برادرش به نام پرویز علت را از وی جویا شد و بر سر همین موضوع با هم درگیر و پسرم با یک تیغه چاقو دخترم را مضروب و از محل متواری شد.

سرهنگ کرمی اذعان داشت: با توجه به فرار متهم به کشور همسایه، دستگیری نام‌برده به صورت مستمر در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی قرار گرفت، که با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی و با تلاش شبانه‌روزی، پس از گذشت حدود یک سال مشخص شد قاتل متواری مجددا به کشور بازگشته است و با هویت جعلی در بندرعباس ساکن و بعضا به عنوان کارگر روزمزد در انبارهای اطراف شرکت فولاد و گمرک شهید رجایی مشغول به کاراست.

رئیس پلیس آگاهی هرمزگان با تاکید بر اینکه مأموران محل سکونت متهم را شناسائی و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه نام‌برده را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند، تصریح کرد: متهم دستگیر شده در بازجویی به‌عمل آمده پرده از راز جنایت برداشت و صراحتاً به ارتکاب قتل خواهر خود با ضربات متعدد چاقو اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی هرمزگان خاطر نشان کرد: در اجرای دستور مقام قضائی، متهم با صدور قرار تامین مناسب، جهت ادامه تحقیقات در اختیار پلیس قرار گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه