English

حسین هاشمی تختی مطرح کرد؛

راه اندازی مرز رسمی، رونق را به تجارت سوزا باز می گرداند

عضو کمیسیون عمران مجلس از راه اندازی پنج مرز رسمی در هرمزگان خبر داد و گفت: امیدواریم رونق به تجارت سوزا برگردد.

راه اندازی مرز رسمی، رونق را به تجارت سوزا باز می گرداند

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، حسین هاشمی تختی در جمع نمازگزاران سوزا قشم، با بیان اینکه هدف از سفر به شهرها و روستاها بررسی نزدیک مسائل و مشکلات است، اظهار داشت: انسجام و وحدت خوبی در کشور حاکم است که این امر رشک دشمنان را برانگیخته و از این رو است که در این سال‌ها وحدت ملی ما را هدف قرار گرفته اند.

وی با بیان اینکه بصیرت و دشمن شناسی مردم ایران بالاست، گفت: در برخی از کشورهای اسلامی همان‌طور که همگان می بینیم، مسلمانان را به جان هم انداخته‌اند اما دهه‌هاست که مغلوب صلح طلبی و وحدت مردم مسلمان ایران شده اند.

نماینده حوزه انتخابیه مرکزی هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود به درخواست‌های مطرح شده مردم شهر سوزا اشاره و افزود: در بعد آبرسانی با اصلاح شبکه موجود بخش اعظم مشکل رفع خواهد شد.

هاشمی تختی اضافه کرد: برای اتمام و تکمیل سالن ورزشی شهر سوزا نیز اعتبار لازم دیده شده است که به زودی عملیات مدنظر آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه سوزا، در تجارت، بازرگانی و دریابانی سابقه دیرینه ای دارد، یادآور شد: رونق بخشی مجدد به تجارت و بازرگانی سوزا در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به رایزنی‌های صورت گرفته و سفر وزیر اقتصاد و دارایی به هرمزگان، گفت: مقرر شده پنج نقطه از هرمزگان به عنوان مرز رسمی برای تجارت، واردات و صادرات تعیین شود که یکی از این مناطق سوزا است.

وی اظهارامیدواری کرد، با طی مراحل قانونی مرزهای رسمی مدنظر، به زودی شاهد راه اندازی مرز رسمی سوزا باشیم.

عضو کمیسیون عمران مجلس در این سفر یک روزه علاوه بر شرکت در نشست با دهیاران و شوراهای اسلامی با حضور در روستاهای گیاهدان، توریان، تم سنتی، کوشه، گربدان، رمکان و شهر سوزا ضمن دیدار با تعدادی از مردم این روستاها از نزدیک در جریان مسائل، مشکلات و درخواست‌های عمرانی توسعه‌ای این منطقه از قشم قرار گرفت.

در این بازدیدها همچنین معاونین اداره کل ورزش و جوانان و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان نیز هاشمی تختی را همراهی کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه