English

حجت الااسلام و المسلمین میرزا حسین معتمدی‌فر؛

مسئولان به داد مردم برسند/توجیهی برای فرار از مسئولیت وجود ندارد

امام جمعه میناب در خطبه‌های نماز عید فطر با تاکید بر اینکه مسئولان باید بر مشکلات مردم تمرکز کنند، گفت: هیچ گونه فرار از مسئولیتی پذیرفته نیست.

مسئولان به داد مردم برسند/توجیهی برای فرار از مسئولیت وجود ندارد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، حجت السلام و المسلمین میزرا حسین معتمدی‌فر در خطبه‌های نماز عید سعید فطر ضمن تبریک این روز مبارک عنوان کرد: روز عید فطر روز بازگشت به فطرت الهی است.

وی گفت: در شکرگذاری، معصیت، افراط و تفریط وجود ندارد.

امام جمعه میناب در ادامه سخنان خود با اشاره به سخنرانی رهبر معظم انقلاب در حرم امام خمینی افزود: بیت الغزل صحبت‌های ایشان یک کلام بود که خط مقاومت  و پافشاری، برابر جبهه استکبار است.

معتمدی‌فر اظهار کرد: مخاطب فرمایشات مقام معظم رهبری تنها سران سه قوه نیستند، بلکه مسئولین دولتی و اجرایی موظف هستند که فرمایشات ایشان را در استان‌ها، شهرها و روستاهای خودشان عملیاتی کنند.

وی گفت: اینطور نیست که اگر شهری مثل میناب از پایتخت دور باشد بگویند منظور آقا ما نیستیم، همه کسانی که در جمهوری اسلامی به نحوی از امکانات دولتی و بیت‌المال استفاده می‌کنند مخاطب فرمایشات ایشان است.

امام جمعه میناب در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: از جوانی که در زباله دان به دنبال ارتزاق است چه چهره خوانی دارید.

معتمدی‌فر ادامه داد: از چهره زن و مرد محترمی که رزق و روزی خودشان را در سطل زباله جست‌و‌جو می‌کنند چه می‌خوانید؛ مسئولان باید روی مشکلات عمده مملکت تمرکز کنند.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی جامعه گفت: مسئولان باید روی رونق تولید، ارزش پول ملی، بهبود فضای کسب و کار، توقف خام فروشی و بریدن دست مفسدان اقتصادی تمرکز کنند.

امام جمعه میناب عنوان کرد: میناب از بهم ریختگی برخی از ادارات بیکار و همچنین بی برنامگی و معطل ماندن پروژه‌ها رنج می‌برد.

معتمدی فر در بخش دیگری از سخنان خود با گله‌مندی از وضعیت نامطلوب جاده‌های روستایی در شهرستان میناب گفت: جاده میناب به شهر هشتبندی تا دوراهی، جاده اسلام آباد به بخش بنذرک و جاده روستای حکمی به تیاب وضعیت مناسبی ندارد.

وی‌ادامه داد: تا کی باید تنها وعده بدهی و  از این جاده‌ها کشته جمع کنیم.

امام جمعه میناب در ادامه با اشاره به اینکه چند سال است که احداث این جاده ها در حد وعده بوده است اظهار کرد: مسئولین استانی و شهرستان در رابطه با این سه جاه مرگ مسئول هستند، بروید به داد مردم برسید.

معتمدی فر عنوان کرد: به مشکلات معیشتی مردم و اوضاع و احوال آنها توجه کنید.

وی در پایان افزود:هیچ توجیهی برای فرار از مسئولیت و پاسخگو نبودن از احدی پذیرفته نیست.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه