English

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین خبرداد:

سرمایه گذاری ۵۷۰۰ میلیارد ریالی در شهرک های صنعتی قزوین

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین گفت: 5700 میلیارد ریال اعتبار در سال گذشته برای توسعه زیرساخت‌ها، پروژه های عمرانی وزبر بنایی و ایجاد بستر مناسب برای جذب سرمایه‌گذار در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان هزینه شده است.

سرمایه گذاری 5700 میلیارد ریالی در شهرک های صنعتی قزوین

به گزارش خبرگزاری موج قزوین، رضا صفاری مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین با اعلام این مطلب افزود: در سال گذشته بیش از 50 پروژه عمرانی و زیر بنایی برای توسعه و تقویت زیرساخت ها با اعتباری بالغ بر 5700 میلیارد در شهرک ها و  نواحی صنعتی تابعه استان هزینه شد.

وی یادآور شد: این اعتبارات یاد شده برای خرید ماشین آتش نشانی، اجرای پروژه های شبکه های آبرسانی، برق رسانی، گازکشی، مخابرات، احداث پست های برق، توسعه فضای سبز، راه سازی، جدول گذاری و آسفالت بلوارها، خیابان ها و معابر در شهرک ها و نواحی صنعتی استان را شامل میشود.

رئیس هیئت مدیر شرکت شهرکهای صنعتی استان خاطر نشان کرد: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته در سالجاری جهت اجرای بیش از 40 پروژه عمرانی و زیربنایی و تملک اراضی جهت طرح توسعه تعدادی از شهرک های صنعتی بالغ بر 6000 میلیارد ریال سرمایه گذاری خواهد شد.

رضا صفاری با بیان اینکه با سرمایه گذاری‌های دولت برای آماده سازی اراضی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی در نقاط مختلف استان امکان جذب سرمایه گذاران بخش تولید وجود دارد افزود: با توسعه و تقویت زیرساخت‌ها در شهرک‌های صنعتی، بستر لازم برای جذب سرمایه گذار در این نقاط ایجاد شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه