English

یازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی در اینستاگرام

اینستاگرام یازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر راه اندازی شد.

یازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی در اینستاگرام

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از ستاد خبری یازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر، اینستاگرام هنرهای تجسمی با هدف سهولت دسترسی هنرمندان و اطلاع رسانی سریع و جامع از رویدادهای عرصه هنرهای تجسمی کشور و بازتاب یازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر راه اندازی شد .

هنرمندان و هنردوستان از این پس می توانند کلیه اخبار و تصاویر مربوط به یازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر را در این صفحه به آدرس (موسسه توسعه ی هنرهای تجسمی  www.instagram.com/tajasomi/) مشاهده نمایند .

فراخوان یازدهمین جشنواره فجر که پیشتر در خبرگزاری ها،روزنامه های کثیرالانتشار و وب سایت جشنواره منتشر شده بود در صفحه اینستاگرام این جشنواره نیز پست شده است .

انتخاب دبیر جشنواره و مدیر اجرایی و دبیر هنری نیز همراه با تصاویر مورد نظر از دیگر اخبار این صفحه مجازی ست .

مخاطبان می توانند از این طریق انتقادها و پیشنهادهای خود را به صورت ثبت نظر در زیر هر پست ارایه دهند تا به برگزاری هر چه بهتر این جشنواره کمک نمایند و از این طریق از اخبار یازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر نیز با خبر شوند .

شایان ذکر است، فراخوان یازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر در ده رشته هنری: «تصویرسازی»، «خوشنویسی»، «سرامیک»، «کاریکاتور و کارتون»، «گرافیک»، «مجسمه»، «عکاسی»، «نقاشی»، «نگارگری» و «هنرهای جدید» (ویدیوآرت، پرفورمنس آرت و چیدمان) منتشر شده و علاقمندان می توانند برای اطلاع از جزئیات فراخوان به وب سایت www.ivafestival.ir مراجعه نمایند  

گفتنی است ،یازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر 5 بهمن تا 15 اسفند ماه سال جاری برگزار خواهد شد .

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر