English

شرکت تاو آویژه پارس، مروج ایده سفر توأم با احترام و رضایتمندی

«شرکت تاو آویژه پارس با ارئه خدمات متفاوت و صفر تا صدی به گردشگران و تجار داخلی و خارجی، بر آن بوده تا حداکثر رضایتمندی را در آن ها در جریان سفرهایشان ایجاد کند و از این رهگذر، گامی بزرگ در مسیر تقویت صنعت گردشگری کشورمان بردارد.»

شرکت تاو آویژه پارس، مروج ایده سفر توأم با احترام و رضایتمندی

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری موج، حامد احتسابی، رئیس هیات مدیره شرکت تاو آویژه پارس گفت: انجام سفر همواره با مشکلات و چالش‌های مختلفی همراه بوده است. در این چارچوب، رفع دغدغه‌ها و مشکلات مسافران برای انجام سفرهای خود، اصلی‌ترین دلیل و محرک پایه‌گذاری شرکت تاو آویژه پارس بوده است.  این شرکت به‌طور خاص بر آن بوده تا در حوزه تشریفات تجاری و اقتصادی کشورمان، گام‌های مثبتی بردارد. همان‌طور که گفته شد، شرکت تاو آویژه پارس، شرکتی پیشرو در حوزه تشریفات تجاری و گردشگری است که شعار اصلی آن "با احترام سفر کنید" است.

وی افزود: این شرکت بر آن  است که تحولاتی نو را در این صنعت ایجاد کند؛ از این‌رو، با تلاش مدیران و دست‌اندرکاران شرکت تاو آویژه پارس، این شرکت کارهای متفاوتی را در حوزه تشریفات و فعالیت‌های خدماتی انجام داده و می‌دهد. شرکت تاو آویژه پارس در فرودگاه‌های مهرآباد، کیش، هاشمی نژاد مشهد، اصفهان، و فرودگاه امام خمینی(ره)، اقدامات متفاوتی را در حوزه تشریفات تجاری و فعالیت‌های خدماتی در دستورکار قرار داده است. همان‌طور که می‌دانید فرودگاه امام خمینی (ره) بزرگ‌ترین مرز هوایی کشورمان است؛ موضوعی که این فرودگاه را به یکی از فرودگاه‌های خاص در کشورمان تبدیل می‌کند، زیرا اغلب پروازهای بین‌المللی عمدتا از این فرودگاه انجام می‌شوند. در حال حاضر حدود 15 میلیون نفر به‌طور سالانه از خدمات فرودگاه امام خمینی(ره) استفاده می‌کنند که با راه‌اندازی فاز دوم فرودگاه که در آینده نزدیک رخ خواهد داد، این تعداد به 50 میلیون نفر در سال خواهد رسید. در این چارچوب، ورود گردشگران خارجی به کشور و ارائه خدمات به آن‌ها یکی از محورهای اصلی فعالیت‌های گروه تاو آویژه پارس است.

وی گفت: از این منظر، با توجه به چشم‌اندازهای روشنِ ورود گردشگران و تجار خارجی به کشورمان، ما با وظایف سنگینی رو‌به‌رو هستیم و باید خدماتی در سطح بین المللی ارائه کنیم. ما در گروه تاو آویژه پارس تا حد زیادی به‌دنبال جذب حداکثری گردشگران و مهمانان خارجی و کسب حداکثری رضایت آن‌ها هستیم. در این راستا، کار ویژهها و ماموریت‌هایی برای مجموعه تاو آویژه پارس تعریف شده که الحمدلله این ماموریت‌ها به خوبی پیش می‌روند. از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به مواردی نظیرِ تکریم مهمانان و مسافران و ایجاد حس خوب در آن‌ها در رابطه با ارائه خدمات متقاوت به آن‌ها اشاره کرد. مایلم عرض کنم خدماتی که ما در جایگاه های تشریفات اختصاصی ارائه می دهیم در دنیا بی‌نظیر هستند.

وی خاطرنشان کرد: در این رابطه ما بسته‌ای از خدمات را به مهمانان خود ارائه می کنیم که همانطور که گفتم، از منظر استانداردهای بین المللی نیز بی‌نظیر است. به عنوان مثال در هر جای دنیا شما در فرودگاه یک پذیرایی محدود می‌شوید و باید همچون دیگران در صفِ چک‌های امنیتی و گذرنامه قرار گیرید و سپس سوار اتوبوس شده و به سمت هواپیما حرکت کنید. با این حال، وجه تمایز شرکت تاو آویژه پارس این است که ما خدمات صفر تا صدی را به مسافران ارائه می‌کنیم و سعی داریم تا آن‌ها دغدغه‌های دیگری نداشته باشند. ما سعی داریم خدماتی کاربردی را به مسافران خود ارائه کنیم و تا جای ممکن فضایی امن و راحت را برای آن ها قبل از انجام سفرشان ایجاد کنیم.

رئیس هیات مدیره شرکت تاو آویژه پارس گفت: «همان‌طور که می‌دانید خودِ سفر با استرس همراه است مخصوصا وقتی با هواپیما انجام می‌شود. ما سعی کرده‌ایم با ارائه خدمات مناسب، تا حد زیادی اضطراب افراد را قبل از انجام سفرشان کاهش دهیم. تلاش ما این بوده که بهترین خدمات را با کمترین قیمت ارائه کنیم. اطلاع‌رسانی و پاسخگویی دقیق به مسافران از جمله مهم‌ترین ماموریت‌هایی است که ما برای خودمان تعریف کرده‌ایم. در عین حال، ما در شرکت تاو آویژه پارس برخی چشم‌اندازها را نیز برای خودمان تعریف کرده‌ایم تا روند فعالیت‌هایمان مشخص باشد.

وی تصریح کرد: ما به معنای واقعی کلمه در شرکت تاو آویژه پارس توانسته‌ایم تغییر و تحولات جدی و قابل‌توجهی را در حوزه ارائه خدمات جایگاه تشریفات ایجاد کنیم. تغییراتی که در نوع خود قابل‌توجه بوده‌اند. موضوعی که رضایتمندی قابل ملاحظه‌ای را نیز در میان افرادی که از خدمات ما استفاده کرده‌اند، ایجاد کرده است. موضوعی که به اذعان بسیاری از مسافران داخلی و خارجی نیز رسیده است. ما از بدو ورود افراد پای پلکان هواپیما با مهمان و مسافران عزیز هستیم. در عین حال،  به‌دنبال توسعه همکاری‌های بین‌المللی خود نیز هستیم و با برخی طرف ها در ترکیه و امارات در حال انجام رایزنی هستیم. 

حامد احتسابی در پایان گفت: ما نگاهی ویژه داریم که در قالب فعالیت‌های خود، تا حد زیادی فرهنگ ایران و ایرانی را برای مهمانان و مسافران خارجی و  آن‌هایی که ایرانی هستند، اما سال‌ها خارج از ایران بوده‌اند، ترویج داده و معرفی کنیم. در عین حال، ثبت خاطره خوب در ذهن مسافران نیز از جمله مهم‌ترین دغدغه های ماست. در کنار همه این ها، باید به این مسئله نیز اشاره کنیم که ما توسعه کارآفرینی و اشتغال را نیز در مجموعه تاو آویژه پارس مدنظر داشته‌ایم.

ما در سراسر کشور هزار پرسنل مستقل داریم. در عین حال، 387 نفر نیز در مجموعه تاو آویژه پارس به‌طور مستقیم با ما کار می‌کنند. طبیعتا افراد دیگری نیز هستند که به‌طور غیرمستقیم با ما همکاری دارند. در عین حال، شرکت تاو آویژه پارس از مسئولیت‌های اجتماعی خود نیز غافل نبوده و اقداماتی را انجام داده است. مثلا ما با مجموعه بیماران سندروم دان، قرارداد و تفاهم‌نامه امضا کرده‌ایم. من از تمامی بازرگانان و فعالان تجاری و گردشگران درخواست می‌کنم  از مجموعه ما بازدید کرده و از خدمات بی‌نظیر ما استفاده کنند. بی‌نظیربودن خدمات ما به تایید بسیاری از گردشگران خارجی و داخلی رسیده است. براساس آمارها و  نظرسنجی‌های رسمی، ما توانسته‌ایم رضایتمندی بیش از 97 درصدی را برای مشتریان و مسافران خود ایجاد کنیم.

مجید باقری، عضو هیات مدیره شرکت تاو آویژه پارس نیز گفت: شرکت تاو آویژه پارس افتخار خود می‌داند که توانسته یک رضایتمندی قابل‌توجه را در زمینه ارائه خدمات به افراد در حوزه صنعت گردشگری کشورمان ایجاد کند. به‌طور خاص در فرودگاه هاشمی نژاد مشهد، چیزی در حدود سه ماه است که جایگاه تشریفات اختصاصی آن را تحویل گرفته‌ایم. در این دوره ما بازسازی ساختمان قدیمی تشریفات فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد را در دستورکار قرار دادیم».

وی گفت: در این راستا فکر می‌کنم سالن جدید این فرودگاه تا کمتر از یک ماه دیگر به بهره‌برداری برسد. موضوعی که می‌تواند برای ارائه خدمات شایسته به مسافران و گردشگران بسیار موثر باشد. بسیار مایه افتخار ماست که به زوار امام رضا(ع) ارائه خدمات کنیم. در بحث جایگاه‌های اختصاصی تشریفات در طی یک سال اخیر اقداماتی از سوی شرکت تاو آویژه پارس صورت گرفته که قابل توجه است. ما شعار "با احترام سفر کنید" را سرلوحه کار خود قرار داده ایم. شعاری که در بسیاری از بروشورها و یا ویدئوهای تبلیغاتی ما نیز مورد تاکید قرار گرفته است. ما کاملا به این مسئله باور داریم.

وی گفت: ما همواره ارائه خدمات به مشتریان خود را با احترام دنبال می‌کنیم. در بحث آموزشی نیز ما برای حدود 400 نفر از پرسنل خود که در جایگاه تشریفات اختصاصی فعالیت دارند، بیش از 36 هزار ساعت آموزش را در دستورکار داشته‌ایم و در این رابطه از اساتید برتر کشور نیز استفاده کرده‌ایم. این مسئله سبب شده ارائه خدمات ما مثلا در جایگاه تشریفات اختصاصی فرودگاه امام خمینی(ره) ارتقا یابد. جا دارد تشکری کنم از 400 نفر پرسنلی که پیشتر به آن‌ها اشاره شد.

جالب است بدانید فقط در یک روز در ایام نوروز میزبان بیش از 3200 نفر مهمان بودیم که ارائه خمات به آن‌ها با بالاترین کیفیت صورت گرفت. در ایام نوروز، به بیش از 20 هزار نفر ارائه خدمات داشتیم. ما سعی داشته ایم تا جای ممکن از نظر امکانات نیز ظرفیت‌های خود را تقویت کنیم. همان‌طور که پیش‌تر نیز عنوان شد، مسافران عزیز می توانند روی طیف متنوعی از خدمات ما حساب باز کنند. خدماتی که تا حد زیادی سفر را برای آن ها به رویدادی ساده و دلپذیر تبدیل می کنند.»

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه