سرخط خبرها
  • عارف: هیچ اعتمادی به دشمن نداریم
  • منابع بانک صادرات ایران از مرز ۱۸۰۰ همت گذشت
  • تمدید خودکار قراردادهای اجاره با سقف ۲۵ درصد
  • آغاز ثبت‌نام ایجاد و ترمیم معدل برای کنکور از دوم تیرماه
  • محدودیت‌های پروازی تهران، قم و مشهد در زمان تشییع پیکر رهبر شهید
  • رئیس بانک مرکزی: در روزهای آتی بخشی از فشار تورم کالاها کاسته خواهد شد
  • ۶۰ لیتر سهمیه بنزین تیرماه شارژ شد

سرپرست منطقه یک شهرداری اراک:

۱۱هزار تن آسفالت در محور کمربندی جنوبی و ورودی شرقی اراک پخش شد

سرپرست منطقه یک شهرداری اراک، از پخش و توزیع حدود ۱۱ هزار تن آسفالت در محور کمربندی جنوبی و ورودی شرقی اراک خبر داد.

آسفالت
به گزارش خبرگزاری موج از مرکزی

، ابوالفضل شالی‌بیگ در گفت و گویی افزود: این میزان آسفالت توسط کارکنان واحدهای اجرایی و عمرانی منطقه یک و با همکاری سازمان عمران شهرداری در ۲ ماه ابتدایی سال جاری و با محوریت بهسازی ورودی شرقی اراک و کمربندی جنوبی در قالب روکش کلی یا لکه‌گیری انجام شده است.

وی بیان کرد: توزیع بی‌وقفه آسفالت در معابر منطقه یک سبب ثبت رکورد تازه‌ای در مناسب سازی معابر توسط شهرداری شده است.

سرپرست منطقه یک شهرداری اراک ادامه داد: با وجود اینکه از ابتدای سال جاری بیشتر توان و همت منطقه در توزیع آسفالت قرار گرفته اما بیش از ۲۵۰ متر جدول گذاری جدید و حدود یک‌هزار متر نصب سنگ فرش‌های جدید در سطح این منطقه انجام شده است.

شالی بیگ اظهار کرد: شمار زیادی پیام و درخواست مردم از ابتدای سال جاری تاکنون در سامانه ۱۳۷ شهرداری اراک به ثبت رسیده و تلاش است که هیچ پیامی بدون پاسخ نماند.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر