English

مدیر منطقه هفت شهرداری خبر داد :

اجرای بیش از ۵ هزار تن آسفالت در معابر منطقه هفت اصفهان

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان گفت: عملیات روکش آسفالت خیابان‌های اصلی در سطح منطقه ۷ در سال ۱۴۰۳ با تناژ کلی 5500 تن در حال انجام است .

اجرای بیش از ۵ هزار تن آسفالت در معابر منطقه هفت اصفهان
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، مهدی سلطان‌آقایی در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای پروژه‌های آسفالت معابر منطقه ۷ شهرداری اصفهان اظهار کرد: عملیات روکش آسفالت خیابان‌های اصلی در سطح منطقه ۷ پیرو درخواستهای مردمی با سرعت بالا و با تناژ کلی 5500 تن در حال اجراست.

وی افزود: آسفالت ضلع غربی خیابان آل بویه حد فاصل میدان آل بویه تا چهارراه ابوریحان به انضمام چهارراه‌های ایمان و ابوریحان با متراژ 7000 متر مربع و تناژ آسفالت 820 تن انجام شده است.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان تصریح کرد: آسفالت ضلع شمالی و جنوبی و تقاطع‌های خیابان ابوریحان حد فاصل خیابان آل محمد تا خیابان آل بویه به متراژ 19200 مترمربع و تناژ ۲۲۶۳ تن از دیگر اقدامات انجام شده به‌شمار می‌رود.

سلطان‌آقایی با بیان اینکه آسفالت میدان کویتی حد فاصل خیابان ضابط‌زاده تا خیابان پوریای ولی در دست اقدام است و تا پایان شهریور ماه به اتمام می‌رسد، گفت: در خیابان پوریای ولی حد فاصل میدان کویتی تا سه راه اشراق جنوبی نیز عملیات آسفالت معابر با پیشرفت ۶۵ درصد در حال انجام است و تا ۱۰ روز آینده تکمیل می‌شود.

وی ادامه داد: خیابان ۱۵ خرداد حد فاصل چهارراه اشراق جنوبی تا خیابان کاوه با توجه به اینکه مکان مذکور در حال پیاده‌روسازی است و به همین دلیل امکان انجام روکش آسفالت وجود ندارد، اما پس از انجام عملیات پیاده‌روسازی نسبت به انجام روکش آسفالت آن اقدام می‌شود.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: اجرای آسفالت تراشی و اجرای آسفالت جایگزین معابر اصلی این منطقه در سال جاری به متراژ ۱۹ هزار مترمربع و تناژ 3900 تن با هزینه بالغ بر ۷۵ میلیارد ریال به صورت پراکنده در حال انجام است و تا پایان شهریور به اتمام می‌رسد.

این مقام مسئول گفت: آسفالت تراشی در محور خیابان های تربیت معلم، غرضی، آل محمد، فرزانگان، میدان شهید کویتی پور ، اشراق و چهارراه ابوریحان در حال انجام است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه