English

مدیر عامل شرکت گاز استان مرکزی خبر داد؛

بهسازی ۶۴۰ موتورخانه در سال گذشته

مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی از بهسازی 640 موتورخانه استان در سال 1402 و کاهش حدود 20 درصدی مصرف انرژی با انجام بهسازی موتورخانه‌ها خبر داد.

بهسازی 640 موتورخانه در سال گذشته
به گزارش خبرگزاری موج مرکزی

، مهدی کمال آبادی فراهانی مدیر عامل شرکت گاز استان مرکزی ، گفت: به همت واحد بهینه سازی مصرف انرژی و کربن، تاکنون برای بهسازی سه هزار و76 موتورخانه در استان موافقتنامه اجرا، منعقد شده است که از این تعداد، نزدیک به دو هزار و 598 موتورخانه از ابتدای طرح تاکنون، بهسازی شده ‌است.

مدیر عامل شرکت گاز استان مرکزی با اشاره به کاهش حدود 20 درصدی مصرف انرژی با انجام بهسازی موتورخانه‌ها در استان، تصریح کرد: اجرای طرح ملی بهسازی رایگان موتورخانه ها ،همگام و همراستا با سیاست‌های ابلاغی وزارت نفت است که اجرای آن در سطح استان می‌تواند علاوه بر کاهش چشمگیر گازبهاء و صرفه‌جویی در مصرف گاز، منجر به افزایش قابلیت اطمینان، پایداری و استمرار جریان گاز در بخش‌های صنعتی و به تبع آن، حفظ هرچه بیشتر محیط زیست شود.

کمال آبادی در پایان افزود: مشترکین گاز طبیعی دارای موتورخانه مرکزی و شرکت‌های مجری واجد شرایط می‌توانند با مراجعه به سایت شرکت ملی گاز ایران به نشانی goc.nigc.ir نسبت به ثبت درخواست خود، اقدام نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه